Zooooo miselijk!

Hoi allemaal,

Ben ook knettermisselijk. Ochtendmisselijkheid, het zal wat, ik heb ochtend-, middag-, avond- en nachtmisselijkheid. Gelukkig zonder overgeven. Bij mij helpt de hele dag door eten ook het beste, en slapen. (Slapen wist ik nog van toen ik zeeziek was. Kan helaas meestal niet!) En frisse lucht: als ik denk dat ik over mij nek ga hang ik mijn hoofd uit het raam, dat scheelt.

Mijn collega's vonden me al zo hongerig, met die sultana's die ik loop te kauwen! Heb maar gezegd dat ik slecht ontbeten had.

Succes ermee!

Groetjes,
Zeeuws Meisje

hoi,

Ik ben u zelf bijna 5 weken zwanger.Tot nu toe nog zonder kwaaltjes. Bij de eerste zwangerschap ben ik van de 7   ½ maand zeker 6 maanden misselijk geweest met regelmatig overgeven. (ons zoontje is 6 weken te vroeg met keizersnee gehaald) Bij de tweede zwangerschap begon de misselijkheid al weer vrij vroeg. toen heb ik een paar behandelingen accupunctuur gedaan. Ik kan niet zeggen dat het niet gewerkt heeft,maar ik kan ook niet zeggen dat het gewerkt heeft. Het was een totaal andere zwangerschap dus ook niet te vergelijken. Ik zal het zeker niemand afraden, maar dat ik nou zeg ik raad het aan???? Ik zal als ik misselijk zal worden geen accupunctuur meer doenen alles zo nemen zo als het komt.

claudia

Hey,

Ontzettend vervelend, die misselijkheid  en het  overgeven. Ik heb het zelf sinds de 6e week. Bij mijn 1e had ik het tot ongeveer 16 weken. Vorige week heb ik zelfs mijn man naar huis laten komen van z ´n werk omdat ik gewoon niet meer kon. Zó misselijk, overgeven en moe. Was even vergeten hoe ellendig je jezelf dan kunt voelen.

Hopelijk zijn de kwaaltjes snel over!

Groetjes,
Nelly.

Hoi meiden,

Vanwege de misselijkheid ben ik deze week thuisgebleven van mijn werk en echt...de rust helpt echt tegen de misselijkheid!
Ben een stuk minder moe en misselijk. Hoop dat het verder geen slecht teken is dat ik me ineens veel beter voel maar ik heb onlangs het hartje zien kloppen dus daar moet ik maar niet van uitgaan!

Hoop dat jullie ook snel van de kwalen af zijn!

Liefs, Billie
7w6 zwanger van de 2e

Hoi Billie,
Wat verstandig dat je nu even alleen aan jezelf en het kindje hebt gedacht. Helemaal omdat je merkt dat het resultaat heeft. Ik merk het ook gelijk aan mijn lichaam als ik te veel doe (bandenpijn en pijnlijk schaambeen), maar het werken lukt tot op heden gelukkig nog wel gewoon. Ik neem alleen af en toe een uurtje op zodat ik eerder weg kan. Ben zo moe, dan heb ik nog even tijd om een middagdutje te doen...
Succes met de misselijkheid en als het goed is is het over een aantal weken minder!
Groetjes, Irene

Ook ik veel last van misselijkheid. Van de huisarts heb ik Emesafene tabletten gekregen (2 maal daags 1 tabletje) en dat werkt behoorlijk goed mag ik wel zeggen.

Ook iets voor jullie?

he meiden ,
emesafene (zetpillen) zijn mijn redding , bij mijn 2e en 3e zwangerschap werd ik zo ziek dat ik met 10 weken zwangerschap (en 10 kilo lichter) al in het ziekenhuis aan het infuus moest maar nu werd ik ook zo ziek en ben in anderhalve week 6 kilo afgevallen maar toen kreeg ik mijn wonderpil (afgelopen woensdag) en eet nu langzaam crackers en brood en thee en bouillon verder lust ik nog niet veel maar ben nu niet meer misselijk ik voel me een heel ander mens.
ik ben nu 8 weken zwanger dus moet nog wel ff de eerste 3 maand door want daarna ging het altijd goed met me

maggie

Ik heb er ook enorm veel last van gehad.
Emefasene tabletjes zijn ook mijn redding geweest.

Gelukkig neemt de misselijkheid nu al sterk af en begin ik me steeds beter te voelen.
Afgezien van de extreme vermoeidheid dan.. maar ook dat moet vast beter gaan worden!

Terug
Bovenaan