Zooooo misselijk...

Hier nog iemand die heeeeeeeeel misselijk is geweest incl. hele dagen overgeven!!! Vanaf week 6 en zit nu in week 14 en het gaat voor het eerst beter!!! Ben nu alleen 'smorgens nog erg misselijk en geef dan soms nog over de rest van de dag gaat het goed!!

Wat bij mij heeft geholpen is: 's morgens ontbijt op bed (ja ik heb zo een lieve man haha) en dan makkelijk verteerbaar, dus beschuit met jam en thee. En de rest van de dag ieder uur kleine beetjes eten (waar je trek in hebt, dus niet tegen je zin in!!) En heel veel rust!!! Ik ging ook overgeven als ik te moe werd!!
Het lijkt lang, maar als het weg is ben je het echt zo vergeten!!! En het is een heeeeeeeel goed teken dat het goed gaat met je zwangerschap!!!

Heel veel succes!!!

Groetjes Liv

Hoi,

Ik ben vanaf de 6e week ook ontzettende misselijk geweest... Was gewoon 24 uur per dagen aan het overgeven... Hield zelf geen drinken meer binnen.
Toen het niet meer te doen was heb ik de verloskundige gebeld (moest toch nog een afspraak maken). Zij heeft geregeld dat ik mn urine bij de huisarts kon inleveren en dat dit gecontroleerd werd op ketonen. Daaruit bleek dat deze te hoog waren en kon ik rechtstreeks door naar het ziekenhuis, waar ik helaas voor 2 weken ben opgenomen en aan het infuus plus sonde voeding heb gelegen... Bij mij ging helaas pas rond 4 1/2 maand over...
Als je het echt niet meer trekt gewoon de verloskundige of je huisarts bellen, misschien kunnen ze je urine controleren en een recept voor emasefane voorschrijven.

Sterkte.

xxJxx

Terug
Bovenaan