A
Anoniem
Guest
Ik zal even kort proberen uit leggen waarom, vanmorgen bij het tweede bezoek aan het toilet (waar ik ook moest p.... sorry maar wel fijn na 2 dagen) had ik een heel klein beetje bruin verlies (bruinig/melkachtige afscheiding echt super weinig maar na de miskraam in feb meteen in de stress en tranen natuurlijk... had ook al wel gisteravond en ochtend in de auto naar mijn werk menstruatie achtige klachten vaag maar wel aanwezig. Na dit bezoek is het niet meer teruggekomen. Ik meteen mijn borsten gevoeld eerst dacht ik het gevoel is minder daarna was het weer terug. Ik heb de VK gebeld en mag dadelijk nog voor een echo komen 20.45.... ben zoooo bang voor weer een teleurstelling ben morgen 8 weken zwanger... wie kan mij geruststellen en heeft bij 8 weken ook nog steeds vage klachten in buik is dat dan bandenpijn.
Ander feit is dat ik zondag bijna knock out ben gegaan... mijn bloeddruk was 125 over 55 en suiker en bloed gehalte was allebei te laag... (ben nl. bij de huisartsenpost geweest) zouden die klachten vandaag hier ook mee te maken kunnen hebben...
Kan iemand me geruststellen...????
Miranda
Ander feit is dat ik zondag bijna knock out ben gegaan... mijn bloeddruk was 125 over 55 en suiker en bloed gehalte was allebei te laag... (ben nl. bij de huisartsenpost geweest) zouden die klachten vandaag hier ook mee te maken kunnen hebben...
Kan iemand me geruststellen...????
Miranda