zoooooooo bang

A

Anoniem

Guest
Ik zal even kort proberen uit leggen waarom, vanmorgen bij het tweede bezoek aan het toilet (waar ik ook moest p.... sorry  maar wel fijn na 2 dagen) had ik een heel klein beetje bruin verlies (bruinig/melkachtige afscheiding echt super weinig maar na de miskraam in feb meteen in de stress en tranen natuurlijk... had ook al wel gisteravond en ochtend in de auto naar mijn werk menstruatie achtige klachten vaag maar wel aanwezig. Na dit bezoek is het niet meer teruggekomen. Ik meteen mijn borsten gevoeld eerst dacht ik het gevoel is minder daarna was het weer terug. Ik heb de VK gebeld en mag dadelijk nog voor een echo komen 20.45.... ben zoooo bang voor weer een teleurstelling ben morgen 8 weken zwanger... wie kan mij geruststellen en heeft bij 8 weken ook nog steeds vage klachten in buik is dat dan bandenpijn.
Ander feit is dat ik zondag bijna knock out ben gegaan... mijn bloeddruk was 125 over 55 en suiker en bloed gehalte was allebei te laag... (ben nl. bij de huisartsenpost geweest) zouden die klachten vandaag hier ook mee te maken kunnen hebben...

Kan iemand me geruststellen...????

Miranda

Hoi Miranda

Ik herken dat. Toen ik zwanger was van mijn tweede had ik dit ook het begon bij mij toen ik 6 weken zwanger was, ik had wat last van lichtbruine afscheiding. Toen ik 8 weken zwanger was had ik het nog en kreeg ook nog een lichte bloeding (stelde niet veel voor maar ja toch). Ik schrok mijn een hoedje. Informatie afgezocht of ik niet een miskraam kreeg (angsig). Een week of twee later was alles afgelopen. 9 maanden later is mijn dochter kerngezond geboren. Voor jou is het goed dat je een extra echo krijgt. Laat het weten hoe het is gegaan. Heel veel succes en toi toi. Hoop ook voor jou dat het niks is.

Groetjes sharine

Hoi meid,

Ik weet niet of ik je gerust kan stellen, maar ik heb ook last van bruinig bloedverlies, het is afgelopen zaterdag/zondag begonnen. Ben 6w5d zwanger en had gisteren toch al een afspraak bij de vk, volgens haar kan het van alles zijn, maar zolang ik geen kramp heb moet het goed gaan. Ik moet voor de zekerheid toch een echo laten maken volgende week dinsdag, dus afwachten dus........

Ben wel bang hoor...... t is mn eerste zwangerschap en ik weet dus ook niet echt hoe ik me moet voelen. Ben niet moe, niet misselijk, heb alleen best pijnlijke borsten (ik voel er de hele tijd aan of ze nog pijnlijk zijn, volgens mij zit het goed zolang ik ze nog voel).

Heel veel succes in ieder geval!

Liefs Marije

Hadden en hebben jullie ook vage ongi klachten.... nu is het weer over ben net weer wezen plassen (eerder checken)... soms lijkt het ook wel of mijn darmen klem zitten of ergens tegenaan liggen...

Mijn borsten voel ik nog wel pijnlijk maar durf niet te zeggen of het nog zo pijnlijk is als vanmorgen... ik ben al 8 weken aan het stressen sinds de vorige MK...

Ik moet echt zeggen het bruin verlies was echt mini minimaal maar ik schrok me ook echt kapot!

Ik laat het jullie weten... het kan alle kanten op...

PS stel dat het met mij niet goed is wil niet zeggen dat het met jou niet goed is he Marije...  

Groetjes,
Miranda

He Miranda,

Dat is waar, maar goed........
Het blijft natuurlijk heel spannend allemaal.
Mijn vriend blijft heel positief (tenminste tegen mij, ik weet ook niet wat er in zijn hoofd omgaat natuurlijk)............ Ik durf er eigenlijk niet zoveel van te denken, we wachten wel af............

Het is alleen vanmiddag bij mij meer geworden, maar blijft bruin, weet niet wat ik moet denken, ondanks dat de vk zei dat het vast wel goed zou zitten.......

Nog een uurtje wachten............... spannend hoor, succes!!!!

Liefs Marije

Hoi Miranda

Ik had wel wat last van lichte ongi krampjes maar dat heeft bij mij wel een tijdje geduurd het waren bandenpijnen (voelt aan als ongi worden).
Vraagje: Herken je dezelfde symptomen als bij je eerste MK.
Bruinverlies is heel normaal als het maar niet gaat bloeden (flink) en als je geen hevige krampen krijgt.
Ik kan mij heel goed voorstellen dat je angstig bent voor nog een MK. Morgen krijg je uitsluitsel

Groet Sharine

Terug
Bovenaan