zoooooooo bang

Ik ben dus nog nooit zwanger geweest langer dan dit dus weet niet hoe bandenpijn is... echt krampen heb ik niet maar constante zeurderige pijn. kan er gewoon door slapen dus echt pijn doet het niet het is gewoon vervelend als ik iets anders aan het doen ben voel ik het ook niet dus... is dat bandenpijn???

Mijn vorige MK was met 5,5 week. Ik had toen direct helder rood bloed verlies een beetje en dat was naarmate het uur verstreek steeds meer sávonds om 20.00 uur lag ik al krom van de pijn.....

Dus dit is iets anders of het is nu een andere MK... ik ben zoooo zenuwachtig... weet dat jullie ook niks kunnen doen maar 2 MK's achter elkaar zou wel even heeeel erg K.... zijn...

We wachten af... om 20.30 gaan we nog... 35 minuutjes.... pffffffffffffffffffffffffff (duurt veel te lang)

Misschien om je een beetje gerust te stellen: mijn vk zei dat zolang het geen helderrood bloed is en je geen krampen hebt is de kans dat het een mk is heel klein.
Maar ik weet dat het niet echt zin heeft om te zeggen want ik denk zelf nu ook: zal dat echt zo zijn.......
Het bruine bloed is oud bloed en kan door heel veel verschillende dingen komen, bv door het innestelen.
Nog 3 kwartier en je hebt zekerheid, ben heel benieuwd!!!!
Succes!!!

Hoi Miranda

Ja wat jij beschrijft is bandenpijn. Als je rust heb je er geen last van maar als je bezig bent en veel staat kun je er last van krijgen.

Groet Sharine

Hoi Miranda,

Hoe is het afgelopen gisteren?
Ik zag de 'gesprekken'   hierboven. Het is inderdaad verschrikkelijk als je een miskraam hebt gehad, dat je dan zoiets meemaakt. Ik kan er over meepraten.
Ik heb in oktober vorig jaar een miskraam gehad. Na de curretage meteen weer zwanger geworden.
Net toen we een echo hadden gehad en een wormpje met hartje hadden gezien, kreeg ik de dag erna een flinke bloeding. Het kwam er met straaltjes uit. Wij dachten dat het natuurlijk mis was. Maar de kleine was blijven zitten. Daarna nog een aantal bloedingen gehad. Maar, ons hummeltje bleef het volhouden daarbinnen. Ben nu bijna 25 weken zwanger. En pas na de 20 weken echo ben ik een beetje gaan genieten. Daarvoor durfde ik het echt niet.

De menstruatie-achtige pijn kan ook komen door het oprekken van je baarmoeder trouwens. Die groeit in korte tijd enorm. Dat geeft wel eens buikpijn.

Ik hoop voor je dat alles goed is gegaan gisteravond en dat je een beetje gerust bent. Ondanks alle zorgen kan ik je alleen nog aanraden om er ook van te proberen te genieten. Ik weet hoe ontzettend moeilijk dat is maar de weken gaan zo snel voorbij.... Voor je het weet is die kleine er al!

Groetjes,
Maike

Hoi Miranda,

Hoe is het gegaan? Ik hoop zo voor je dat je goed bericht hebt gehad!! Spannend hoor.

groetjes, daantje

Nou daar ben ik dan wilde eigenlijk gisteren meteen achter de computer kruipen maar had zoveel visite ineens want we hebben GOED nieuws... onze spruit deed het goed het hartje klopte goed (zwarte stip) en we zijn nu 7 wkn en 3 dagen opweg iets korter dan we dachten maar dat kan kloppen door een later ei.... en ons kleintje is echt nog klein wel 1.2 cm groot hihi... Over 4 weken mag ik weer komen...
En ik moest me niet zo druk maken en de volgende keer iets langer wachten met naar de WC gaan... hoefde ik niet zo'n "druk" te zetten haha....  want dat bruinige slijm kwam van de baarmoeder af...

BEN ZOOOOOOOOOOOOOO BLIJ IPV ZOOOOOOOOOO BANG....

Die vage ongi klachten komen inderdaad van het groeien van de baarmoeder... GELUKKIG... ja wat je je niet allemaal in je hoofd kan halen... heb de echofoto gisteravond de hele avond in mijn handen gehad... wat mooi

Hoi Miranda

Ik was vanmorgen zo beniewd hoe het was afgelopen gisteravond dat ik vanmorgen al om 7:45 voor de computer zat. Maar toen stond er nog niks. Meid wat ben ik blij voor  je dat alles goed is. FANTASTISCH
Maar ik herkende het gevoel wat jij gisteravond had hoor, maar gelukkig kon de vk je geruststellen. Miranda geniet lekker van je zwangerschap. Met natuurlijk je partner.

Groetjes Sharine

Terug
Bovenaan