Zooooooooo chagerijnig!!

Ik weet ff niet waar ik het zoeken moet. Ik wist niet dat een mens zo chagerijnig kon zijn!!
Het begon vorige week maandag..... Jasmijn kreeg buikgriep. Eerste een dag overgeven en vervolgens diarree. Een dag later begon ook Lukas. Bij iedere luier (en dat waren er per dag mistens 10....per persoon) kon ik ook alle kleren wassen en de kids in bad stoppen......zucht.....
Woensdag naar de huisarts voor het de vreselijke hoest die Lukas al een tijdje heeft. Weekend tas met kleren mee voor het geval dat.... wonder boven wonder bleven ze beiden schoon, maar eenmaal weer thuis kwam het er dubbel en dwars uit. (hoest van Lukas komt door luchtweg infectie, goed in de gaten houden)
Donderdag kreeg ook ik buikgriep. Gelukkig maar 1 dag. Zondag was manlief aan de beurt en gelukkig duurde dat ook maar 1 dag. Maandag (lopend door stromende regen #@#%$$@!!) weer naar de huisarts vanwege de hevige diarree incombinatie met het niet eten van Jasmijn en niet goed drinken van Lukas. Gelukkig (nog) niet uitgedroogd maar volgende dag (dinsdag) weer terug komen. Dinsdag dus weer heen, gelukkig nog steeds niet uitgedroogd maar.... je raad het al, volgende dag (woensdag) weer teug komen. Sinds gister eet Jasmijn gelukkig weer en heeft ook nog niet weer diarree gehad. (niet te vroeg juichen...) Lukas gecheckt bij de huisarts vanmorgen, gaat gelukkig nog steeds goed, maar......... morgen terug komen......
Al met al word ik daar dus al vreselijk!!!! chagerijnig van...... begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben blij met het feit dat de huisarts me niet zomaar laat gaan hiermee. Maar ik ben die diarree zoooooooooooo zat. Het gaat letterlijk de hele dag door! Is ie net weer helemaal schoon..... gaan we weer........zucht....... Ook nog ruzie met de wasmachine. Gelukkig is het probleem verholpen...... er zat een sok in vast waardoor ik er steeds een kletsnatte was uit haalde.
Zondag begaf de stofzuiger het $^@##!! Gisteravond bij mediamarkt een nieuwe gekocht, wil ik hem vandaag in elkaar zetten om eindelijk AL!!! die troep hier op te zuigen, klopt iets niet, waardoor ik met geen mogelijkheid de slang in de machine krijg. Moeten we vanavond dus weer terug naar mediamarkt en zit ik dus nog steeds in een echt TE smerig huis.... alleen daar word ik al chagerijnig van!
Ondertussen huilt Lukas nog steeds heel veel. Overdag kan ik hem niet alleen laten. Ik moet dus alles (echt alles!) doen met een noodsnelheid onder het luid gekrijs van Lukas. Was draaien en ophangen doe ik alleen 's avonds als Remco thuis is. Stofzuigen is het enige wat ik wel kan doen (wel alleen in de ruimte waar Lukas is) zonder dat hij gaat huilen. Jasmijn is nu met de houten treinrails aan het spelen (op de grond tussen de kruimels, het zand en de kattenharen) en wil graag dat ik de rails voor haar in elkaar zet... maar ik kan het niet voor haar doen..... zodra ik stop met de wipstoel heen en weer te wippen begint Lukas te krijsen.......zucht.........

Sorry dat het zo'n lang verhaal is geworden en ik weet dat mijn huis tuin en keuken probleempjes in het niets vallen vergeleken met een hoop andere problemen hier, maar ik moest het even van me afschrijven. Ik had zo gehoopt op een lekker zwangerschapsverlof..... Voor de bevalling kon ik mijn bed niet uit vanwege mijn bekken. En na de bevalling heb ik me alleen maar zorgen gemaakt over het vinden van een baan en kinderopvang. Nou is dat eindelijk gelukt en dacht ik de laatste 2 weekjes van mijn verlof toch nog even te genieten zit ik in de schijtluiers en een (nog steeds) krijsende Lukas...... pfffffff....... Volgende week weer aan het werk...... begin er haast zin in te krijgen :eek:(

X Trudi

He Trudi,

Gooi het er hier maar lekker even uit hoor. Kan me goed voorstellen dat je het helemaal gehad hebt.
Probeer toch nog even te genieten zodat je volgende week fris aan het werk kunt.

Liefs Anne

ARME TRUDI
Ik vind het niet gek hoor meid daar word je ook chagerijnig van .Dan heb je alles tegelijk in een paar dagen tijd. En net wat je zegt je laatste twee weken verlof dat valt dan wel weer zwaar hoor. Met twee kids is het soms effe wat pittiger vind ik toevallig heeft Milton gisteren bij zijn Oma geslapen voor de eerste keer en het is goed gegaan nou heb ik heel veel tijd voor shanice en dat gebeurt niet vaak op deze manier . Ik zou zeggen sterkte en beterschap ik hoop voor je dat de kids gauw helemaal beter zijn

hee meis

kan me voorstellen dat je daar erg moe en chaggie van word
dat zou ik ook worden
is lukas zo huilerig omdat ie zich niet goed voelt of is hij dat altijd al?
hoop voor je dat t snel een stuk beter gaat bij/met je en dat je je laatste weekje toch nog lekker kunt genieten van je 2 moppies

dikke digiknuffel van ons
liefs maurilla

He meid,
Ik voel met je mee ! Ik heb ook weleens zo'n periode gehad toen de jongens hier klein waren,alleen was dat overgeven bij de een en longontsteking bij de ander. En maar weer hup naar de dokter.... Je word er gewoon echt NIET goed van. Ik kan me echt voorstellen dat je hier ONTZETTEND van baalt.
Goed dat je het van je af schrijft. Ik weet ook dat er ergere dingen zijn, maar dat doet toch niets af aan jouw verhaal ??
Heel veel sterkte en vergeet jezelf niet in het hele gedoe. Ook al weet ik niet hoe je daar eigenlijk voor kan zorgen :)
Liefs en dikke kus, Sophie

Hoi,
Kan me heeel goed voorstellen dat je baalt!!!! Zou ik ook doen! Wij hebben hier met zijn vijven in november buikgriep gehad (hopelijk krijgen we het niet nog een keer deze winter, BAH), en toen kreeg Lot (toen bijna 4 maanden) het ook..... nou, die diarree bleef maar duren, uiteindelijk heeft ze het ruim 3 weken gehad..... en dat ging 's nachts ook gewoon door, dus soms wel 3 keer per nacht verschonen, dat was NIET leuk!
Mijn huisarts zei toen dat de diarree bij een kleine baby heeel lang kan duren, omdat zij nog helemaal geen goed opgebouwde darmflora hebben en dat dus zelf moeilijker te boven komen.... Ik was zo blij toen het over was, en dat zul jij ook hebben natuurlijk.
Over een tijdje lach je erom, doe ik nu ook, maar toen......
Beterschap!
Groetjes, Noor

Oh ja... mijn huisarts vertelde ook dat je goed moet oppassen nog met de diarreeluiers van je kindje, dus goed handen wassen na het verschonen want via die ontlasting kan hij je weer opnieuw besmetten.... ik mag aannemen dat je dat al deed, maar toch!

Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier heel chagrijnig van wordt, dat zou ik namelijk ook al lang zijn. Ik hoop dat jasmijn vandaag alles binnen gehouden heeft en dat ook Lukas de goede kant op gaat.

liefs danielle

Terug
Bovenaan