Zooooooooo chagerijnig!!

Ach meissie toch!
Blijft vooral hier van je af schrijven! En het is ook heel rot, zou ik ook chago van worden!

Ben je nu al met Lukas naar de osteopaat geweest? Wie weet kan dat nog helpen.
Niks vervelender dan een ziek kind en zeker 2 zieke kinderen! Voor hun, maar het is ook zeker een aanslag voor jouw energie.
SChrijf hier lekker van je af.

Dikke kunffel en kus van ons

Wat vervelend Trudi! Ik hoop dat er snel een einde komt aan de diarree!! En alle virussen die er rond gaan bij jullie. Dat Lukas zoveel huilt, lijkt me enorm moeilijk. Onze oudste was zeker ook een huilbaby, en ook al is hij inmiddels 10 jaar, ik weet hoe ontzettend moe en gesloopt je je daarvan kunt voelen. Daarom, als je de puf hebt, zoek uit wat de oorzaak is van het huilen. Zoals Irene al zei, een osteopaat kan echt helpen. Bovendien kunnen kinderen erg huilerig zijn als ze een voedselallergie hebben, zoals bv. koemelk. Soms merk je het niet aan eczeem of spugen, maar alleen maar aan onrustig gedrag. Dat was tenminste bij onze derde zo. Die huilde eerst ook zo veel. Tot ze een koemelkvrij dieet kreeg. Nou ja, was de oplossing maar zo simpel, he? Sterkte ermee, en beterschap!!

Arme Trudie,

Ik herken je verhaal ik heb dit in december gehad met beide kinderen. Toen ik ook ziek en vervolgens een man die werkelijk 6 weken werkelijk ieder weekend ziek was. Ik werd er gek van. En ook ik had problemen met de wasmachine(verstopping)
ik kon het einde ook niet meer zien maar op eens was de ellende voorbij. Wel heel erg vervelend dat Lukas nog steeds zijn draai niet kan vinden
sterkte

Liefs Josephine

.... Ik ben echt super dom! Komt mijn man gisteravond thuis, kijkt naar de stofzuiger en doet hup de slang in de machine.... "wat is nou het probleem ?"zegt ie.... Had ik de slang verkeerd om..... dat geloof je toch niet! Snap niet dat ik daar niet zelf opgekomen was..... maar goed.... ik hen in ieder geval weer een schoon huis.

Vanmorgen weer naar de huisarts geweest. Lukas was al de hele ochtend poepvrij (JOEPIE). We hoeven dus morgen niet meer terug te komen!! De ha denkt dat het nu wel over is.
ik dacht, ik neem het risico en loop even naar het winkelcentrum. Van dat binnen zitten de afgelopen dagen werd ik gek en Lukas slaapt altijd lekker in de kinderwagen. Zit ik lekker met Jasmijn een broodje te eten en Lukas de fles te geven bij bakker bart, schijt ie de hele boel onder! (Lukas he, niet bakker bart....) Maar ja hier in het winkelcentrum nergens een plek om te verschonen dus heb hem maar weer in de wagen gelegd en ben snel met de bus naar huis gegaan..... Sindsdien heeft ie niet meer gepoept dus denk toch dat het op z'n eind is. Voel me dus alweer een heel stuk beter als gister.

Bedankt voor de reacties!!! Fijn dat je hier toch met alles terecht kan.

Liefs Trudi

Ps. De kids hadden trouwens het rotavirus, voor de geintresseerden....

Hoi Trudi!!
Ik herken het, ik heb dit 3 weken geleden gehad...3 van de 4 kids hier hadden het rota-virus....mijn dagen bestonden uit poep poep en nog eens poep.Als mijn man thuis kwam moest hij elke dag standaard als eerste met de fles Glorix langs beide wc's en de douche-cel...want inderdaad waren die poepbroeken van Lenthe en Luka hier ook van zulke omvang dat ik ze meteen onder de douche moest doen...2 a 3 keer per dag.En toen uiteindelijk iedereen beter was...ja hoor, toen was ik ziek, ook het rotavirus, had er nog nooit van gehoord, maar je loopt blijkbaar helemaal leeg.Wel leuk voor de lijn: 3 kilo kwijt in 6 dagen, maar niet voor herhaling vatbaar hi hi!Toch onwijs dapper dat je naar het winkelcentrum bent gegaan, die muren komen dan zo op je af he....
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan