zorg-, kinder- en kinderopvangtoeslag

Zo zou een vriend van ons een huis hebben gekocht hihihih. Dus niet waarvan en hij zou geld ervan krijgen hij gebeld ik moet dat geld niet en ik heb geen huis gekocht ja jammer meneer u krijgt het gewoon en u heb een huis gekocht nou ja zeg .Ze luisteren soms zo slecht en hun hebben altijd gelijk hmhm

groetjes lisette

Ook wij hebben al heel wat gezeur gehad met de belastingdienst. Het heeft geloof ik 1,5 jaar geduurd eer dat ze gewijzigd hadden dat wij getrouwd waren. Voordat ons rekeningnummer gewijzigd was, duurde ook ruim een jaar. 1e keer kinderopvangtoeslag aanvragen, dat duurde 6 maanden voordat we geld kregen..... We kregen steeds als reden, ja mevrouw de feestdagen zaten ertussen..... Zorgtoeslag ontvangen we, maar ik heb alleen een afrekening over 2006 ontvangen, verder nooit meer..... Kindertoeslag of kindgebonden budget, ja ontvangen we, maar ook daar heb ik van vorig jaar nog geen eindafrekening ontvangen. Toevallig vorige week geld op mijn rekening van de kinderopvangtoeslag 2007 tja het duurt even maar dan heb je ook wat. Zo kan ik nog wel even door gaan, het is gewoon 1 grote bende daar. Ik ben niet snel boos, en zeker niet aan de telefoon, maar de belastingdienst heeft mij toch al een paar keer flink boos aan de lijn gehad.

Groetjes Danielle

Terug
Bovenaan