Zorgen door ruzie

Ik begrijp je zorgen maar je hier te veel zorgen over maken hoeft echt niet, hoor. Het zijn maar momentopnames en is niet per se een structureel probleem. Bij ons heeft het er ook al een paar keer dik tegen gezeten ?. Zoals iemand anders ook aanhaalde, door de hormonen is mijn lontje toch ook echt wel korter dan anders en zitten tranen heel snel klaar hier. Dus dat zal ook zeker z'n invloed hebben vermoed ik. Inderdaad even onderzoeken wat je kan doen om terug tot rust te komen en rustig het gesprek terug aangaan om bij te leggen. Komt goed! Een relatie waar het er nooit eens tegen zit, zou ik zelfs maar gek vinden ?.
 
Bedankt voor jullie reacties! Ik ben al wat geruster nu! Ga proberen te ontspannen en leuke dingen te doen. En zeker even rustig met m’n vriend erover praten hoe we dit kunnen voorkomen ook als baby er is.. want ik was flink overstuur.. het was natuurlijk niet alleen zijn schuld ik ben ook erg prikkelbaar
 
[quote quote=10475628]Wat vervelend voor je! Hopen dat jullie er snel uitkomen. Tijdens mijn zwangerschap en na de bevalling heb ik te maken gehad met ziekte en overlijden van een dierbare. De eerste tijd was onze zoon heel onrustig, mede daardoor. Maar liefde en aandacht doet veel. Nu gaat het een stuk beter![/quote]Wat erg dat je dit hebt mee moeten maken tijdens je zwangerschap :(
 
Wat vervelend dat je je zo'n zorgden maakt en dat doe ruzies zo heftig zijn.

Zelf niet echt een zorgeloze zwangerschap gehad, ook wel eens erg gehuild en stress gehad. Ik heb begrepen dat, zolang het niet elke dag is en niet de hele dag door, dat je baby er dan niet veel van mee krijgt. Wat ik ook heb begrepen, of dit waar is weet ik niet, is dat je baby wellicht verlatingsangst kan hebben op latere leeftijd..nogmaals, geen idee of dit waar is.
Tot nu toe heeft mijn kleine meid nergens last van voor zover ik weet.
Probeer voor nu lekker te genieten, voor je het weet is je kleine meid er!
Ga lekker in bad, als dat kan, pak regelmatig je rust, doe een dutje (doet wonderen!), ga even wandelen als het lekker weer is of shoppen voor je baby.
Succes!
 
Terug
Bovenaan