Zorgen maken... ben dr zat van!

Vandaag 1 dag overtijd, of mag ik dat pas over twee weken zeggen? Hmmm 2 september, ik had de hele zwangerschap Augustus in m'n hoofd, leek me zo leuk, een "zomerbaby"! Maar nu komt de herfst al steeds dichterbij, nouja waar maak ik me toch druk om! Maandag moet ik weer voor controle naar de gyn, maar dan ben ik alweer 4 dagen overtijd. En de 8 ponder "denkt de gyn" maar groeien!! Aangezien ik bij de vorige bevalling zowel in als uitwendige hechtingen had, begin ik iedere dag een beetje minder blij te worden hihihi. Maar je hoort toch ook weer verhalen dat je er bij een volgende bevalling zonder knip of scheur van af kan komen... maargoed bij mij was het de vorige keer bijna totaal ruptuur...! Het was dan mijn eerste vaginale bevalling, dus er is nu al ruimte gemaakt.

Ik heb een vaginale kuur gekregen van 3 dagen, van die eitjes, meer uit voorzorg, de boel is nogal gevoelig daar, ik denk dat ik het te vaak was en spoel (veel meer dan normaal). Nu werd ik gisternacht wakker, voelde een plasje stromen.. toch maar naar de wc rond 05:00u en de voorkant van mn onderbroek was goed nat, en het was geen urine! Maargoed, net die eerste kuur gehad, ja wat moet je er mee. Gistermiddag toch maar even gebeld met assistente van gyn, o zei ze, dat is van die kuur. Ik dacht, ja dat kan, maar is dat zo waterig dan? Nu dacht ik dat het vanmorgen wel weer zou gebeuren, maar nee, geen waterig plasje. Trouwens gisteren rommelde het wat, maar ben daarna niet weer zo'n plasje vocht verloren (ja sorry haha). Dus ik zit nu telkens zou het een scheurtje kunnen zijn, in de vliezen o.i.d? De baby beweegt verder nog goed, vanacht de laatste pil (kuur) hopen dat het daarna weer normaal is allemaal, want dit vind ik ook maar onzeker. We pruttelen hier nog even lekker door. Hopenlijk krijg ik vandaag nog weeen, ben dr wel klaar mee!

En jullie? Ook al gerommel of voortekenen?

Liefs mammma

Herkenbaar!! Ook ik dacht ze komt in augustus ook helemaal op ingesteld en dan duurt het lang hé

Ze laten mij niet lopen tot 42 weken gelukkig dus ik leef nu van strip afspraak naar inleiden
Toch nog iets in naar uit te kijken

Snap je helemaal wat een twijfel is het wel of niet zo
Gerommel heb ik met vlagen en hoop dan dat het doorzet maar helaas nog niets
Denk naar zo ( helpt een beetje bij mij ) het begint als je lichaam er klaar voor is of de kleine er klaar voor is .. Even afzien nog
Genieten van het getrappel wat er straks niet meer is
En vandaag van de zon!!

Succes he

ik heb bij de eerst bevalling ook 2 knippen gehad ,bijna total rutuur.en bij de 2 de een klein scheurtje dat niet eens gehecht hoefde te worden[dus er is nog hoop].
nu bij de 3 de zullen we wel zien wat er gebeurt.
gr

ahhaahah nou ik ben benieuwd hoor! Hopenlijk blijft het bij mij deze keer ook gewoon bij een scheurtje!

Inderdaad Puck, nog even afzien! En dan denk ik aan de dames die het nog wel even prima vinden zo.. met 40 weken. Lijkt me heerlijk als je je nog zo goed voelt, zo vlak voor de bevalling!!! Ik ben eerlijk gezegd niet al te vrolijk, de kids kunnen niets goed doen, vanmorgen gooiden ze alweer drie speelgoedmanden leeg ohhhhh en wie mag het straks weer opruimen! Het kost mega veel energie, en de energie heb ik de laatste dagen niet meer. Och wat klinkt dat toch zielig he..... wil ik niet zo klagen, maar hier mag het he! Ben gisteren nog wel even met de jongens naar een strandje hier in de buurt geweest, emmers en schepjes mee. Het was maar een half uurtje, en toen moest ik alweer naar de wc hahaha.. maar dan heb ik toch het gevoel dat je er even lekker uit bent geweest met de kids. Dat gaat hem vandaag niet meer worden, geen zin in helaas.

Hey meiden,

Heel veel sterkte de komende tijd..... ik ben blij dat ik alles achter de rug heb. Maar leef ontzettend met jullie mee.
Voor iedereen een hele dikke knuffel en dat er maar snel baby's mogen komen!

Liefs

Ik snap je heel goed hoor.

Ook ik dacht dat de kleine in augustus zou komen, ondanks dat ik 6/9 ben uitgerekend.
Ik word nu zo ongeduldig. De kleine is nu 7 pond, mooi maatje, maar als ie er nog 2 weken in zit, ben ik bang dat ie zo zwaar wordt.
Het is mijn eerste en ben doodnerveus voor de bevalling, ondanks dat ik tegen iedereen zeg dat ik ontspannen ben.
Maar een totale raptuur, meis, wat erg, ik snap dat je dan nog banger bent, ontspannen is de beste redemie, en de weg is al eerder vrijgemaakt zoals je zegt, dus dat scheelt weer.

Gisteravond voor het eerst sinds maanden seks gehad, was zelfs geen pretje meer.... mijn benen deden te pijn. Moest bijna huilen, zelfs intiem zijn kan ik niet meer! Ben het wachten nu echt zat.
Vriendin zei dat ik sinasappelsap met wat eetlepels olijfolie moest drinken, nou, niks dus he....alleen wat diarree.

Morgen maar even lekker naar het strand, vitamine D binnenkrijgen en hopen dat ie dan zondag komt!

@bibi85

haha.. sinasappelsap met olijfolie? Die kende ik nog niet! Het klopt inderdaad dat je door je darmen te perikkelen, misschien de weeen op kan wekken. Gisteren zag ik een filmpje hier over. Er zijn eigenlijk twee dingen die de weeen op gang kunnen brengen, een stevige vrijpartij (het zaad van de man zorgt er voor dat de baarmoedermond sneller week wordt?) tja niet geprobeerd haha. En inderdaad gekruid eten.. zorgen dat je zowat diarree krijgt.. als je darmen rommelen, reageerd je baarmoeder hier ook weer op. Nou ik zie het wel hoor, ik doe gewoon rustig aan.. al is dat wel is heel erg lastig met twee van die donderstenen erbij! Het zijn heerlijke jongens, maar nu word het me toch vaak te veel...... en ze hebben door dat mama niets meer kan. Ze hebben regelmatig ruzie, schreeuwen, bijten, dingen uitspoken dat niet mag etc etc. Normaal kan ik daar prima tegen.. maar nu is het wel pittig hoor.

Nou we zetten doooooooooooooooooooor!
Sterkte allemaal..

liefs mammma

Lijkt me inderdaad wel zwaar als je al 2 kids hebt.
Vriendin van me kwam gister langs met 1.5 jaar oud zoontje, en binnen 1 uur was het een bende van hier tot tokio, en je wil ook leuk spelen met zo'n kindje, dus nu nog meer rugpijn van het bukken, optillen etc etc.
Maar jij hebt het 24/7, dus ik mag echt niet klagen.

Sterkte vandaag, gelukkig is het mooi weer.
Zullen onze kindjes dan morgen geboren worden, met 25 graden? Ze wachten gewoon op het mooie weer haha.

Terug
Bovenaan