Zorgen maken... ben dr zat van!

ik ben al weken aan de diaree.dus denk niet dat dat veel invloed heeft.ook spuug ik me regelmatig helemaal leeg.maar geen bevalling hier ;-((
dus indderdaad dooooooooorrrrrrrr zetten maar.
sterkte

hier ook wel een beetje zat...kindje van nog geen 1,5 jaar oud rondlopen waar ik eigenlijk toch ook weer eens echt leuke dingen mee wil doen!
Kijk zelfs enorm uit naar bevallen hahaha, vorige keer ging wel (ook een opsteker voor degene die de 1e keer moeten, het kan ook best gaan..)

Nou ik heb echt respect voor de vrouwen die al 1 of meer kinderen hebben, dat zou ik nu echt niet aankunnen volgens mij!
Ook ik dacht trouwens dat het wel een augustuskindje zou worden, maar hij zit toch echt nog heerlijk binnen. Volgens mij heeft ie het nog wel naar z'n zin daar, al ben ik er inmiddels ook wel goed zat van.
Kan soms ook wel janken dat ik niet meer intiem kan zijn met m'n vriend, mis gewoon het heel dichtbij elkaar kunnen zijn (heeft dus niets met lust te maken want m'n libido is echt 0,0 haha).
Ben ook wel een beetje bang voor wat de schade straks zal zijn, want hoe langer het duurt hoe groter de baby zal zijn. En dan het rommelen steeds, dat duurt hier inmiddels al 2 weken maar doorzetten doet het niet. Erger worden wel, maar doorzetten is teveel gevraagd...

Sterkte ermee!!

Terug
Bovenaan