Zorgen over bevalling.

He verdorie! Ja die kleine zit hier ook met haar hoofdje in mijn bekken nog niet helemaal vast, maar ik verrek van de pijn...ik zit nu ff op de bank dat is al niet te doen idd...liggen op bed drama...alles doet zeer..

Maar goed we doen het er masr mee...ik moet nog 6 weken :-(

Slepen we elkaar er masr doorheen?? Liefss

6 weken nog!!! :( Hoop voor jou dat de pijn niet erger gaat worden! :( Ja helaas kunnen we niks anders doen dan ermee dealen... en hopen dat onze kindjes toch eerder komt.... Heb jij de keizersnede al gepland staan of nog niet? Moeten elkaar er inderdaad maar doorheen slepen! ;)
Xx

Heel herkenbaar de bekkenklachten. Helaas maakt dat het einde dan extra zwaar he. Had ook dat ik nog amper uit bed kwam. Jullie zouden nog naar een bekkenfysiotherapeut kunnen gaan. Heeft mij geholpen met een betere houding en daarnaast pijnbestrijding dmv massage.
Sterkte ladies

Ow thanks myfteria! Ik ga mijn fysio ff bellen morgen... ben net wezen zwemmen en zelfs dat deed pijn :-(

@anoukje91
Ik heb de keizersnede nog niet gepland ik denk dat hij dat doet vanaf 38 weken en de echo die ik dan gehad heb...volgende week mag ik weer naar hem toe en krijg ik weer een echo...
Soms denk ik gow geef me maar weer zwangerschapsvergiftiging dan moeten ze deze dame wel eerder halen :)

Stom is dat om zo te denken..jaaa 6 weken aahhh hahaha

Xxxx

Er is er nog nooit 1 blijven zitten en je kunt niet meer dan de bevalling over je heen laten komen. De oudste zou rond de 9 pond wegen. Kwam met 3300 gram ter wereld. De tweede zou kleiner zijn dan de oudste volgens de echo. Hoppa 3900 gram. Dus zo heel betrouwbaar zijn die echo's niet.

overigens je buik is de veiligste plek voor je baby! Je kunt het dan op den duur wel spuugzat zijn en graag willen bevallen, maar ze wachten niet voor niks tot de uitgerekende datum of langer! Het belang van je kind gaat voor je ongemakken.

Wat je vk zegt klopt niet altijd hoor, zodra mijn eerste z'n koppie vast zat kon ik weer lopen. Ik had het geluk dat dat met 34 weken was dus kon nog wat in m'n verlof. Hopelijk is het bij jiu ook zo. Sterkte!

Hoihoi.

Ik ben gisteren bevallen van een prachtige gezonde zoon!! Ze hebben me ingeleid, en het was een zware bevalling maar het was het echt waard! Uiteindelijk was hij geen 7 pond... maar ruim 8 pond! En alles is verder goed gegaan, zonder scheuren en knippen!

Hoe is t met jullie???

Xx

Gefeliciteerd! Fijn dat het naast zwaar ook een goede bevalling was.

Hier gaat het goed. Kleine doet het prima en ik begin aan het weinig slapen en soms hectische leven te wennen

Terug
Bovenaan