Vrijdag ochtend werd Sam mijn oudste zoon van 7, wakker met koorts, die liep op tot 39,6.
Het hele weekend zo gebleven. Net als de rest van de school eigenlijk....veel zieken
Op zich dus niets bijzonders...
Gisteren was de koorts gezakt, maar vandaag...
Hij werd steeds witter en rodere wangen. Zijn ogen gingen hangen.
Rond kwart over twaalf 38,6.....nu rond half twee 39,9!!!
Ik heb de huisarts gebeld, de assistente wil dat ik hem paracetamol geef ,heb ik dus gedaan en na half 4 moet ik terugbellen hoe het met hem is.
Ik weet...kinderen hebben snel hoge koorts...ik weet meestal valt het mee...maar ik krijg er de zenuwen van!!!!!
Ik snap niet dat de ene dag de koorts de hele dag weg is en nu dan weer zo'n hele hoge piek!
Ik dwing hem nu om te drinken voor het uitdrogen, want dit is de 5e dag met hoge koorts
pffff....wat een zorg soms nu je kinderen hebt..
ga weer snel bij hem zitten.
Pascal
Het hele weekend zo gebleven. Net als de rest van de school eigenlijk....veel zieken
Op zich dus niets bijzonders...
Gisteren was de koorts gezakt, maar vandaag...
Hij werd steeds witter en rodere wangen. Zijn ogen gingen hangen.
Rond kwart over twaalf 38,6.....nu rond half twee 39,9!!!
Ik heb de huisarts gebeld, de assistente wil dat ik hem paracetamol geef ,heb ik dus gedaan en na half 4 moet ik terugbellen hoe het met hem is.
Ik weet...kinderen hebben snel hoge koorts...ik weet meestal valt het mee...maar ik krijg er de zenuwen van!!!!!
Ik snap niet dat de ene dag de koorts de hele dag weg is en nu dan weer zo'n hele hoge piek!
Ik dwing hem nu om te drinken voor het uitdrogen, want dit is de 5e dag met hoge koorts
pffff....wat een zorg soms nu je kinderen hebt..
ga weer snel bij hem zitten.
Pascal