zorgen...Sam nog steeds hoge koorts

Fijn dat ie in ieder geval even is langs is geweest bij de HA, is er in ieder geval ea gechekt! Hou maar lekker dicht bij je inderdaad, als het voor jou niet goed voelt, ben je in ieder geval dicht bij hem in de buurt...

Beterschap met je grote kleine ventje (want ziek zijn alle jongetjes weer klein, ook als ze 7 zijn!)
Groetjes
Susan

quote: SusanT reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2008 21:04:23'));

Fijn dat ie in ieder geval even is langs is geweest bij de HA, is er in ieder geval ea gechekt! Hou maar lekker dicht bij je inderdaad, als het voor jou niet goed voelt, ben je in ieder geval dicht bij hem in de buurt...

Beterschap met je grote kleine ventje (want ziek zijn alle jongetjes weer klein, ook als ze 7 zijn!)
Groetjes
Susan

Ziek zijn alle jongetjes klein, ook als ze 32 zijn !!!!

lief dat je het vraagt Esme.

Vannacht heeft hij bij ons in bed geslapen. Heel onrustig, praten in zijn slaap.
Dus ik heb hem af en toe wakker gemaakt om zeker te weten dat hij niet aan het ijlen was...maar hij was gewoon onrustig. Hij gaf steeds wel antwoord.
Hij zweette echt niet normaal en hij was loeiheet...maar hoe dichter bij de ochtend, hoe rustiger hij werd en je voelde de temperatuur zakken

Momenteel zit hij zelfs in een rekenschriftje van school te rekenen...hij wilde niet achter raken en ik moest van hem zijn schrift vragen aan juf. hihi

Dus het gaat een stuk beter. Morgen nog een dag thuis en dan ga ik er van uit dat de koorts nu weg blijft. Ik denk dat hij alles eruit gezweet heeft vannacht.

Maar gek vind ik het wel. 3 dagen hoge koorts en dan
Maandag koortvrij, dinsdagochtend ook en dan opeens  dinsdagmiddag 39,9...
maar goed...als het nu maar weg blijft...
inmiddels wordt ik ook GEK BINNEN!!!!  

Vanavond lekker zingen..dus dan kan ik me weer effe uitleven
en dan hopen dat dit mannetje nu opknappend heen gaat...

wat een GEMIEP he!

groetjes Pascal

Terug
Bovenaan