zorgen....

Ja daar ben ik weer!!!

Maak mij een beetje zorgen.
Heb sins gisteren weer veel last van mijn buik. Hij doet zeer. Het zijn niet niet weeen die ik al heb gehad maar gewoon vervelend,pijn, weeig gevoel. Het bewegen doet zeer in mijn buik.

Gisteravond wilde het niet over gaan en toch maar gaan slapen (poging tot) en als het vandaag nog zo was dan de verloskundige maar bellen.
En wat ik werd wakker en het draaien in bed deed al zeer.
Het lopen na beneden na een eigenlijk wel goede nachtrust direct een hele harde buik.
dus direct d everloskundige gebeld en word nog terug gebeld.

Ondanks dat ik er helemaal schoongenoeg van heb van deze zwangerschap is 31,3 weken zwanger nog steeds te kort. Dus mak me wel zorgen.

Mijn man belt om het uur om te vragen hoe het gaat + de sms-jes en, mailtjes.... en hoopt dat ik hem kan geruststellen maar helaas dat gaat niet. Vind het wel heel lief maar ook lastig om hem gerust te stellen terwijl ik mezelf ook wel zorgen maak.

Nu wachten op telefoon.....Meer kunnen we ook niet doen!
het is vast niets word dus vervolgt.

Veel sterkte...maar ik ken het gevoel.. Ik steek alleen mijn kop wat in het zand.. net geprobeerd de was in de wasmachine te stoppen maar het bukken van een stoel naar de trommel toe doet zo'n zeer... gek genoeg dan ook nog bovenin de buik.. al merk ik de rest ook bij het opstaan en alles..
(ik gooi het op spieren voor mezelf en negeer het zoveel mogelijk en doe zo min mogelijk)

Ik hoop voor je dat de verloskundige duidelijkheid kan geven.. vertel je het ook even als je wat meer weet?

Ik heb ook mijn kop in het zand gestoken hoopte ook dat het weg zou gaan maar helaas!!!!!

ben bij de verloskundige geweest en na inwendig onderzoek bleek dat ze met een vinger in mijn baarmoeder kon en dat was niet goed.
Dus vanmiddag weer naar het ziekenhuis en rekening houden met een opname.
Maar met de kleine gaat alles goed en dat is het belangrijkste :)

word vervolgd

Oei... Sterkte er maar mee...

Ik denk hier niet aan weeen enzo maar eerder aan een aandoening van moeders... Maar ja mijn bloed bevestigd het niet terwijl ik veel symptomen heb van diabetes maar die overlappen met de zwangerschapsvergiftiging... Niet dat ik daarop aan stuur hoor..
Durf zelf niet zo goed te bellen... Afgelopen vrijdag op de controle proberen te bespreken maar kreeg niet echt een duidelijke reactie dus daarom bel ik niet...maar aan de andre kant.. Kon net wel door de grond gaan toen ik ging zitten..alles in mijn buik deed zeer.. Ben er nog misselijk van (al was ik dat ook wel wat)

Ik wens je echt het beste en ik hoop dat alles goed blijft gaan......

tjaa heb heel veel last van harde buik , zit in mijn 34 ste week en tja ik ben nog volop met van alles bezig , probeer het rustig aan te doen mr stilzitten wil ook niet echt lukken,
maandag naarde gyn en gewoon mijn ei kwijt want zo af en toe kom er ook een buikpijn om de hoek kijken, goed doordde dag heen geen buikpijn , weet het soms effe niet effe afwachten, mr bewegingen krijg ik gelukkig wel ....

Spannend Claudia, ik duim voor je dat het niks ernstigs is, en dat je opname van korte duur is!

Femke: als je je zo'n zorgen maakt zou ik toch maar aan de bel trekken, zo maak je jezelf ook gek... En die stress is niet goed voor je kleine!

Succes!!

update.....

ik lig weer in het ziekenhuis aan de weeen remmers, dit keer een infuus omdat ik teveel bijwerkingen kreeg van de tabletten (adalat) Gisterochtend konb de verloskundige met haar vingertop in de baarmoeder en gistermiddag de gynocoloog met een hele vinger. Dus de ontsluiting is er........ nu hopen dat de weeen remmers aan slaan!!!! zoals het er nu naar uit ziet wel.
Voel mij wel heel leeg in het hoofd is ook 1 van de bijwerkingen bloedrik is 90 over 55 wat eiegenlijk ongeveer 120/80 zou moeten zijn......(voor een gezond iemand!!!!

Nu maar weer afwachten, eigenlijk mag de kleine nu wel komen heb er behoorlijk de balen van maar n0g steeds mag het niet te vroeg 31,4 weken.....
zwanger pas......
meer als afwachten kan niet maar het valt mij wel allemaal heeeeel erg zwaaar!!!!!!!
En weet ook eigenlijk niet hoe ik dit allemaal vol moet gaan houden. gelukkig veel lieve mensen in het ziekenhuis en dat is wel heel fijn, hebben ook veel begrip!!!!!
Alleen blijf mij alleen voelen want begrip neemt het niet van je over!!!!
Weet het ben erg down op dit moment!!!!! Zie het allemaal even niet meer zitten!!!!!!
Iedereen zegt wel je weet waar je het straks voor doet, helaas ik kan niet zo kijken dat lukt mij niet!!!

Nu weer genoeg geklaagd mag zo weer lekker voor denk een uur aan het ctg.........

bedankt voor het luisterende oor/oog :):)

hoi claudia...wat een toestand. ik kan me voorstellen dat je met dit aantal weken zwangerschap, zorgen hebt over de kleine. ik hoop dat jullie baby nog even lekker blijft zitten....neem goed je rust! en heel veel sterkte!

Terug
Bovenaan