ik hafd de hoop dat ik naar huis mocht, mocht het niet zo zijn dat ik vanmorgen weer weeen kreeg.
Om de minuut en behoorlijk heftig.
Ikmag nu wel in het ziekenhuis heir bevallen hoef niet naar een academich ziekenhuis, er word niet meer actief geremd. Moet zeggen dat ik daar ook wel heel blij mee ben! Want al die weeen remmmers word je niet blij van!
En nu is het het echt van dag tot dag bekijken.
morgen gesprek met de kinderarts en dan kijken op de coevese (of hoe je het ook schrijft) afdeling.
Het was echt een zware tegen valler vanmorgen mocht net met de rolstoel even van de kamer af nu niet meer en nu is het echt weer aan bed gekluisterd in een hokje van 3 bij 3 ofzo.....
dus meer als afwachten kan niet en per dag alles bekijken en dat word wel steeds lastiger moet ik zeggen.
Ik kon mij er redelijk bij neer leggen dat ik thuis aan de bak gekluisterd was maar in het zieknhuis dat is hele andere koek.
Nu vroegen ze of het wat zou zijn als mijn man hier een nacht zou blijven. Op zich zou ik het heerlijk vinden echt waar gewoon weer even samen op 1 kamer....maar zeg dat gaat niet met de hond thuis dan ga ik mij daar zorgen over maken. dus laat hem maar lekker thuis bij de hond voel ik mij veel prettiger bij en wij kunnen met een beetje geluk nog een leven lang samen zijn
Want met de hond gaat het ook niet goed dus die stress hebben we er ook nog bij!!!!
Zo ben mijn verhaal weer kwijt!!! bedankt voor het luisterende oog