zorgen....

meid, wat verschrikkelijk balen! toch is het beter voor je kindje dat het nog eventjes blijft zitten... snap helemaal hoe je je voelt. voelde me precies hetzelfde toen ik in het zh lag paar weken geleden. probeer het maar veel van je af te schrijven!!! als je het opkropt met als wat ik heb gedaan kom je er straks achter omdat je dan helemaal in de knoop komt met jezelf enzo.
sterkte!

Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen. Het is niet niks op die manier.
Ik hoop dat de boel nog even gepauseerd kan worden voor een aantal weken.

Meid wat heftig voor je! Lijkt me idd super ellendig... Kun je wel lezen, internetten ed? Of voel je je daar te beroerd voor? Hebben ze ook gezegd wat het minimale streven is? Hoeveel weken het relatief veilig is voor je kindje om te komen?

Bah k wens je veel sterkte en hoop dat he een beetje afleiding kunt vinden...

hou je vooral niet groot voor de artsen, laat zien dat je het gehad heb!!! laten ze je tenminste niet tot 40 weken doorlopen (als je dat haalt:p)bij mij hadden ze toen niks gemerkt en schrokken ze er achteraf wel van dat ik zo depri was...

denk aan je en hoop dat het nu goed aanslaat met de weeenremmers!!

Ik heb gisteren een klote dag gehad en kon dehele dag wel huilen, heb toen ook alles eruti gegooid. Nu ga ik ook hulp krijgen.
Heb gisteren een injectie van morfine en nog iest gehad zodat ik even lekker de nacht door kon slapen. Nou dat heb ik geweten :) Met 10 minuten was ik weg en heb de hele nacht geslapen. alleen jammer dat ze dan smorgens om 8 uur weer aan je bed staan voor controles en ontbijt.
Verder de hele dag ben ik aan het doezelen geweest....heerlijk gewoon eens moe zijn en kunnen slapen.

Om 17 uur zijn de weeen remmers gestopt en nu maar weer afwachten hoe verder.

De hartkloppingen komen wel terug dat heb ik over gehouden van de eerste keer weeen remmers.

Ik weet welk dat je tot 32 weken in een academich ziekenhuis moet bevallen. Maandag ben ik 32 weken dus hoop dat ik dat red.
Verder na 34 weken doen ze niet meer aan weeenremmers geven.
Al heb ik het er wel met mijn man over geahd wat we doen als het weer begint. Want al die bijwerkingen zijn ook niet fijn van de weeenremmers.
Maar latenw e hopen dat het wegblijft maar ben er deze keer wel een beetje bang voor en waarom????

Is er nog een kans dan dat je naar huis mag? Of moet je nu gewoon blijven tot je bevallen bent..

Ik vraag me trouwens af of je wat te 'willen' hebt als je weer weeen krijgt voor de 34ste week. Krijg je niet standaard weeenremmers als je in het ziekenhuis aankomt?

Ik hoop exht voor je dat het tot week 34 nu rustig blijft...

ik hafd de hoop dat ik naar huis mocht, mocht het niet zo zijn dat ik vanmorgen weer weeen kreeg.
Om de minuut en behoorlijk heftig.

Ikmag nu wel in het ziekenhuis heir bevallen hoef niet naar een academich ziekenhuis, er word niet meer actief geremd. Moet zeggen dat ik daar ook wel heel blij mee ben! Want al die weeen remmmers word je niet blij van!
En nu is het het echt van dag tot dag bekijken.

morgen gesprek met de kinderarts en dan kijken op de coevese (of hoe je het ook schrijft) afdeling.

Het was echt een zware tegen valler vanmorgen mocht net met de rolstoel even van de kamer af nu niet meer en nu is het echt weer aan bed gekluisterd in een hokje van 3 bij 3 ofzo.....

dus meer als afwachten kan niet en per dag alles bekijken en dat word wel steeds lastiger moet ik zeggen.
Ik kon mij er redelijk bij neer leggen dat ik thuis aan de bak gekluisterd was maar in het zieknhuis dat is hele andere koek.

Nu vroegen ze of het wat zou zijn als mijn man hier een nacht zou blijven. Op zich zou ik het heerlijk vinden echt waar gewoon weer even samen op 1 kamer....maar zeg dat gaat niet met de hond thuis dan ga ik mij daar zorgen over maken. dus laat hem maar lekker thuis bij de hond voel ik mij veel prettiger bij en wij kunnen met een beetje geluk nog een leven lang samen zijn :):)
Want met de hond gaat het ook niet goed dus die stress hebben we er ook nog bij!!!!

Zo ben mijn verhaal weer kwijt!!! bedankt voor het luisterende oog :):)

Terug
Bovenaan