Zorgen....

Heel pittig voor je collega maar het kan alle kanten nog op. Als een vruchtje te klein is komt er nog een echo en de ene keer gaat t mis, de andere keer haalt t ukkie de schade weer in.. Maar hoe dan ook voor jou geen zorgen voor nu, anders was de gyn wel eerlijk tegen je geweest, echt!

Maak je niet al te druk, je hebt n mooie echo gehad!!

Hey meid,

probeer je niet te druk te maken. Twee sterkende kloppende hartjes zegt meer dan de grootte!
een vriendin van mij had hetzelfde. haar tweeling was ook kleiner dan als je 1 zou krijgen..en zij heeft twee hele mooie en stoere jongens gekregen.

sterkte met wachten tot de volgende echo.
maar idd erg pittig voor je collega, maar denk aan jezelf..

liefs

Lynn, ik sluit me aan bij wat de andere meiden je vertellen. Maak je geen zorgen.
wat naar voor je collega. Hoop dat ze binnenkort een goede echo heeft.

Denk goed aan jezelf hoor meid, mee leven is goed, maar neem niet al het leed op je nek.

Liefs, Peet

Lieve Lynn,

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt maar ik sluit me bij bovenstaande reacties aan. De kloppende hartjes zijn zo belangrijk. Onze uk is nog geen halve cm maar het hartje klopt goed. Hoogstwaarschijnlijk geen 7 maar 6 weken...
Je hebt altijd gemiddeldes waar men mee rekent. Ik merk het ook op het cb met onze kleine meid. Met gemiddelden zitten er altijd ook kindjes er onder, op en boven het gemiddelde.

Liefs

Ook ik sluit me aan bij de andere meiden, jij hebt 2 kleine wondertjes in je buik wat het logisch maakt dat ze iets kleinder zijn!
En ja ik kan me voorstellen dat je alleen maar kan bidden dat het goed gaat met je collega der zwangerschap! Ik ben zelf ook iemand die zich erg veel zorgen kan maken om andere en hier echt een knoop van in de maag heeft!

Meid probeer het een beetje los te laten en geniet!!

liefs trientje

Lieve lynne!!!
Volgends mij ben jij zo lief dat je met iedereen rekening wilt houden!
Wat heppyoo1 al zei,..meeleven is oke, maar maak jezelf niet gek en geniet van alle kwaaltjes die er zijn!
ga niet stressen, want dat is nergends voor nodig!Hopelijk is het bij je collega allemaal goed!
Lieve dikke kus Nance en bedankt voor je reactie bij ....zwanger worden(k)

Terug
Bovenaan