Zou heel graag advies van jullie krijgen.

inderdaad gezond en goed / genoeg eten. !! en lekker bewegen, dit is ook erg goed voor je!

Ik ben zelf nu ook 82kilo en probeer ook door gezond te eten en goed te bewegen toch nog wat kwijt te raken zodat ik begin met mijn zwangerschap onder de 80 kilo.

Succes, ik weet hoe het is! xxx

Hoi, als jij gewoon van de schijf van 5 eet, kan je dit gewoon blijven doen. Je moet alleen meer melkproducten tot je nemen als je zwanger bent.

En anders overleggen met je dietiste

Succes Yvonne

heey dames...

bedankt voor jullie advies...
heb sowieso geen crashdieet oid. mijn eetpatroon is volledig aangepast en hou me er nu ook nog zoveel mogelijk aan... mag alleen ipv 2000 calorieen maar 1500...alleen het bewegen tja dat is een stuk minder...in het begin van mijn dieet iedere dag actief op de wiifit nu helaas bijna nooit meer...kan me er niet toe verzetten...

zodra ik klaar ben met mijn rijbewijs ga ik toch maar eens met een vriendin praten over na de sportschool gaan...kunnen we lekker met zijn tweeen...

liefs...

Hey meid,

Ik heb ook geen ervaring met dieëten, ik was hoogzwanger 72 kilo. Zit normaal net onder de 60 kg. Een vriendin van mij heeft ook last van haar kilo's en is gaan lopen. Gewoon wandelen, elke dag een flink stuk, en verder is ze zeer gevarieerd en gezond gaan eten. De kilo's viegen eraf bij haar. Weet niet of je hier wat aan hebt, maar misschien kun je er iets mee.

Succes!!
Liefs ciomama

@ciomama gevarieerd is een probleem lust absoluut geen pasta's of rijst...maar met aardappelen kun je ook veel doen...Sinds oktober heb ik mijn eetpatroon heel erg aangepast dus dat scheeld toen vlogen de kilo's er ook zo af...vooral de eerste 10 daarna ging het wat langzamer tot helemaal niet meer en nu dus 2,5 erbij(mocht ik een verstopping in de darmen hebben kan het daar ook van komen hoorde ik)

Moet sowieso iedere dag lopen heb een hond van bijna een jaar met energie voor 10 honden haha...

En dames...ik heb besloten om mijn dieet weer goed te gaan volgen en ga proberen iedere dag de 6 km met de hond te lopen die ik voor de winter ook deed en natuurlijk iedere dag op wiifit...
ga morgenmiddag paardrijden...gezellig met mijn nichtjes, moeder en tante naar Schoonoord (Drenthe) Dus is weer een klein begin...

liefs...

Ja, dat is dan idd astig om te varieeren met eten! Wat doe je dan met de aardappels? Wij eten ze max 3x per week. Wij zijn meer van de pasta's. Maar recepten zijn altijd welkom...

Liefs ciomama

ps 6km per dag, knap hoor!!! Moet nu verplicht veel op de fiets, maar vind het maar niks. Ben toch te lui aangelegd denk ik hihi!

meestal schil ik gelijk voor 2 dagen heb je dag later opgebakken. of ik kruid ze met paprikapoeder/knoflookpoeder/zout & cayennepeper en dan in blokjes in de oven...is een beetje zelf proberen wat lekker is...

er is al veel gezegd voor mij, maar ik ben het met de andere eens het is vooral belangrijk dat je op de schijf van 5 let. dat je van alle vitamine genoeg binnen krijgt. verder scheelt het ook veel als je savonds zo min mogelijk eet. ze zeggen 2 uur voor het slapen gaan niets meer eten. en savonds het beste water of thee drinken hier zitten geen callorien in. alles wat je na zeg maar 7 a 8 uur in de avond eet verbrand je niet meer dus wordt opgeslagen. en natuurlijk zoals al is gezegd is bewegen heeeeeeel belangrijk.
ik ben van mening dat dieten niet verhongeren mag zijn maar gewoon een goed aangepast eetschema.
ik zou het ook even voorleggen bij je dieetiste zij kan je het beste adviseren.
wens je heel veel sterkte heb er (gelukkig) geen ervaring mee persoonlijk, maar wel een aantal vriendinnen om me heen.

Terug
Bovenaan