Zou het beginnen? Wanneer bellen?

Oke, het begon om half 10 vanavond met om de 5-7 min harde buiken. Nu ik inmiddels in bed lig nog steeds terugkerende harde buiken. Ze lijken iets pijnlijker/gevoeliger te worden.
Ik loop deze x bij de gyn en nog niet besproken wanneer ik eigenlijk moet bellen.
Bij m'n dochter was t duidelijk, toen braken m'n vliezen en kon ik gelijk de vk bellen.
Wanneer zou ik moeten gaan bellen?

Ik hoop dat je hebt gebeld, maar dat zal vast. Waarschijnlijk ben je nu hard aan het werk. Meid veel succes. Als ik weet terug denk krijg ik tranen ij mijn ogen..het is echt een karwij. Doe je niet iedere dag. Ik hop dat als goed met jullie gaat. Zet hem op meid! Succes

Liefs marit

Nou k heb niet gebeld en niet geslapen...nu heb ik geen regelmatige harde buiken meer. Maar ben echt kapot van dat niet slapen. Wel erg veel rugpijn en pijn in m'n bovenbenen. Zou dat wat betekenen?
Nou ja ik wacht het af en morgen heb ik sowieso controle bij de gyn.

bel nou gewoon

rugpijn en bovenbenen zijn ook weeen!!!!!

wou je anders compleet uitgeput die bevalling in gaan?

ik bel voor elk dingetje momenteel, vinden ze niet erg. gewoon doen. Daar betaal je toch ook zoveel geld voor met al die bezuinigingen op ziekenfonds?

ik zou ook niet gauw bellen hoor. je merkt het gauw genoeg en je lichaam geeft jou echt dat seintje wel van dit zijn weeen. ik heb vrijdag ook elke keer last gehad maar ook ineens was het rustig. nu ook. succes ermee

Ik bel ook niet zomaar hoor
Heb ook al 2 dagen om de 10 minuten harde buiken en af en toe een menstruatiegevoel in mn rug dat doortrekt naar mn benen.Maar er is nog steeds niets zal wel voorwerk zijn denk ik dan. Wil hun ook niet elke keer lastig vallen

Ik heb van zaterdagavond tot dinsdagmiddag met weeen gelopen en geen harde buik gehad. Die harde buiken zeggen dus niks. Je kan ook alleen pijn hebben. Gewoon bellen en dan heb je kans dat ze ff willen zien en dan hoor je wel of t wat doet of niet.

xx

Terug
Bovenaan