Zou het beginnen? Wanneer bellen?

Als ik dit allemaal lees, ga ik toch twijfelen of ik niet al had moeten bellen. Hoe vervelend is het dat het mijn eerste is en dat ik totaal geen idee heb wat ik zou moeten voelen!
Morgenochtend gelukkig controle, dus dan hoor ik wel of ik eerder had moeten bellen haha... wat ik ook wel veel om me heen hoor, is dat je echt wel aanvoelt dat de 'echte' weeën zijn begonnen. Dat zei mijn vk een tijdje terug ook al. Maar ja, dan nog...

Veel sterkte in ieder geval!

ze werken er al lang, ze kennen de onzekerheden en bij elke vrouw zijn de klachten anders
daarom kun je ook geen kant en klaar briefje krijgen
als je belt kun je aangeven dat je even voor de zekerheid wilt navragen. zij geven dan wel aan of je langs moet komen of niet.

om alleen even te horen dat het idd weeen zijn en voorweeen kan al opgelucht werken. zij geven dan ook wel meer richtlijnen wanneer je weer kan bellen

en ze kennen de angsten en hormonen, dit is hun werk.

Ik ben net verhuisd naar een 1persoonskamer omdat de andere zwnagere net 33 weken is, ze had al 2 weken weeen en is heel erg bang dat mijn virussen bij haar komt. groot gelijk , vanmorgen was ik ook nog in paniek en ik bne 39 weken. dus gewoon aangegeven en gekeken wat zij wil. ik kom ook niet voor de gezelligheid maar voor rust dus kamertje alleen vindi k prima hoor

Terug
Bovenaan