zou het begonnen zijn ??!!!

ja die 1cm is wel weer mooi meegenomen,ben weer thuis.moet morgen weer op controle of natuurlijk eerder als ik weer weeen krijg! geeft wel weer een beetje moed!
ik ben ook echt zeer benieuwd wanneer het eindelijk gaat gebeuren,het blijft nu wel wat zeuren in mn buik,maar het komt en gaat niet meer.
dat oude bloedverlies en slijm was dus duidelijk van de slijmprop zeiden ze..nu moet ik ook goed in de gaten houden of ik vruchtwater verlies..
enige nadeel is nu wel dat mijn bekken nog beurser is..kan nu alleen nog beetje op bed liggen..lopen gaat nu echt ontzettend moeilijk,dus mag van mij wel een deze dagen doorzetten!

Zo, dat begint al goed!! Ik hoop dus inderdaad voor je dat het gaat doorzetten want dit is ook niks....Dat je bijna niks meer kan...
Maar wel spannend hoor! ik zag dat je ook 8 maart uitgerekend bent..
Succes als het alsnog doorzet, en zet 'm op!!

O ja, ik had nog niet gekeken wanneer je precies uitgerekend was. Sjonge, je bent wel lekker op tijd zeg!
Schiet ik meteen van in de stress, want ik ben nog lang niet klaar! Zelfs de geboortekaartjes zijn nog niet besteld! Kamertje nog niet af... ben er echt nog niet aan toe!
Heb jij wel alles al op orde?

X Maartje 35wkn

Toch lekker alvast 1 cm, maar het zegt helaas niks volgens mij. Er lopen zat vrouwen rond met 1 of 2 cm ontsluiting zonder dat ze het weten en dan duurt het nog een tijd voordat ze bevallen, maar hoop voor jou dat het niet zo is en dat je snel mag bevallen, want met beurse bekken wordt je ook niet vrolijk

Sterkte

bij mij is alles klaar nu! dus geen probleem als hij zou komen! maar idd ik kan nu nog weken zo blijven lopen,al denk k niet dat mjn gyn me dat aandoet hahaha.hij heeft het al eerder gehad over inleiden..en door die 1cm ontsluiting maakt dat het nu wel makkelijker,dus hopelijk wordt ik ingeleid ergens in week 37 of 38! morgen zal ik het horen :)

Terug
Bovenaan