Zou het dan toch nog...??

Hey Meiden!

Ik weet niet zo goed meer wat ik met mijn lichaam aan moet...

Zit ik vanavond heerlijk met vriendlief in de bios, voel ik ineens wat scherpe steekjes in mijn onderbuik en lies. Een gevoel dat ik nog nooit eerder heb gevoeld.

Dit zal niet de eerste keer zijn dat mijn lichaam me voor de gek houdt, maar op het moment dat ik het voelde, was ik totaal niet met zwanger worden bezig en zat ik helemaal in de film. Zou het dan toch echt zo zijn dit keer??

Het zou natuurlijk kunnen, want mijn NOD is komende donderdag. Nu komt het moeilijkste: wachten met testen, aaaahhhh!!

Maar goed, ik probeer er vanuit te gaan dat mijn lichaam me voor de gek houdt, maar je weet natuurlijk nooit... De hoop blijft toch...

Liefs Daisy

Ha Daisy,

Oeh, wat spannend en ook lastig, omdat je nog even moet wachten met testen! Ik hoop zo voor je dat het raak is.

Tja, het zou natuurlijk gewoon raak kunnen zijn, waarom niet?

Heel veel succes hoor! Succes met wachten en ik hoop ontzettend dat je goed nieuws hebt eind deze week!

Houd ons op de hoogte!

Liefs, Marieke

Dat hoop ik ook! Normaal ook een week voor mijn nod al lichte krampen die mijn ongi aankondigen, maar deze voel ik ook helemaal niet. Alleen die steekjes, hoewel ik ze vandaag nog niet heb gevoeld...

Het blijft spannend, ik denk ook dat elk gevoel, wel ergens op internet staat als symptoom van een zwangerschap.
Ik doe echt heel erg min best om geen vroegtest te halen, maar ergens denk ik dat ik er dinsdag of woensdag wel 1 in huis heb, mits de krampen wegblijven...

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs Daisy

Lieve Daisy,

Het blijft nog even spannend, ik zal voor je duimen dat het deze keer raak is en je in verwachting zult zijn.

Het lichaam kan ons voor de gek houden, maar of dat dit keer zo is zul je volgende week weten.

Succes met afwachten en laat het even weten als je nieuws hebt.

Liefs,
Kristin

Hmmm... de steekjes hebben langzaamaan plaatsgemaakt voor de bekende lichte krampen in de week voor mijn nod...
Waarschijnlijk dus weer een leuke actie van mijn lichaam om me hoop te geven en het daarna net zo hard weer de grond in te boren!

Hè, wat naar! Nou ja, zolang je nog niet ongesteld bent is er nog hoop. Ik duim met je mee.
En mocht je toch ongesteld worden, dan hoop ik dat je deze ronde terecht kunt voor je HSG.
Veel succes meis!

Liefs, Marieke

Terug
Bovenaan