Zou het dan toch nog...??

Ja, ik heb nu eindelijk het gevoel dat er echt wat gebeurd. Voorheen waren het 'alleen maar' onderzoeken, maar na de HSG is mijn eerste verhoogde kans op een zwangerschap. Dat geeft ook al een heel goed gevoel en weer goede moed!
Nu maar hopen dat er plek is, anders kom ik uiterlijk mijn derde cyclus aan de beurt, maar dat is de volgende pas.

X

Pfff.. heb nu de echte krampen te kampen van vlak voor mijn ongi... Geen twijfel meer mogelijk,
Maar het blijft een feit dat als je nog niet ongi bent, er nog een kans bestaat dat....

Joh, ik zie het wel. Ben gelukkig weer een stuk uitgeruster en ook positiever dan een week of 3 terug! Eindelijk al een krap weekje weer doorgeslapen 's nachts! Scheelt ook een hoop voor hoe je tegen dingen aankijkt!

Thanx voor alle lieve berichtjes hier! Ik hoop dat we over een tijdje allemaal weg zijn en op het zwanger zijn forum zitten!

Liefs Daisy

Oh, ik snap de verleiding zo goed om een vroegtest te doen. Je bent zelf natuurlijk realistisch genoeg om te weten dat de kans op een positieve test klein is, zeker met je krampen, maar de hoop is altijd zó groot! Tenminste, zo werkt het bij mij. Ik vind iedere negatieve test altijd zo'n teleurstelling. Niet dat ik er nu ontzettend veel heb gedaan, want dan maak ik mezelf echt gek...

Nou meis, succes met wachten en we gaan er gewoon voor! Het gaat lukken, zeker weten!

Veel liefs, Marieke

Terug
Bovenaan