<p>Hoi lieve mensen hier, </p><p>Ik ben hier eigenlijk nog niet zo actief. Maar zou het fijn vinden als jullie je mening kunnen geven. Ik denk dat m'n lijf me voor de gek houdt namelijk. </p><p>Al 5 maanden nu best regelmatig 25 of 26 dagen cyclus. Nu moest ik volgens planning gisteren ongesteld worden maar die bleef uit dus test gedaan. eigenlijk gelijk een test gedaan omdat ik al een week niet lekker in m'n vel zat misselijk hoofdpijn krampen, diaree (sorry), het warm, koud krijgen, en ook een heel zenuwachtig gevoel in onderbuik die ik niet kan plaatsen het gevoel van vroeger als je mondeling examen had.</p><p>dus dacht toen eigenlijk nou ja gewoon buikgriep of zo, maar toch test gedaan gisteren op nod Was negatief.</p><p>Op de morgen van nod gisteren heel klein beetje rose het leek meer op waterverf ik had toen tampon ingedaan omdat ik dacht ik word ongesteld en de eerste 2 dagen is het bij mij echt heel heftig </p><p>Verrast was ik toen ik na 4 uur tampon wilde verschonen maar zat helemaal niets op behalve heel klein beetje bruin. De rest van de dag gisteren ook niet allen voor het slapen gaan weer beetje bruin maar lang niet genoeg voor een inlegkruisje. Vandaag eigenlijk hetzelfde vanmorgen beetje licht rood soort waterverf weer en voor de rest nog helemaal niets. Heb wel echt het gevoel gehad ongesteld te worden maar niets. Beetje rare steekjes en vlinderig gevoel tentame gevoel zeg maar </p><p>Zou het dan misschien toch kunnen dat ik zwanger zou kunnen zijn. Wat zijn jullie ervaringen? </p>