Zou het dan toch ??

<p>Hoi lieve mensen hier, </p><p>Ik ben hier eigenlijk nog niet zo actief. Maar zou het fijn vinden als jullie je mening kunnen geven. Ik denk dat m'n lijf me voor de gek houdt namelijk. </p><p>Al 5 maanden nu best regelmatig 25 of 26 dagen cyclus. Nu moest ik volgens planning gisteren ongesteld worden maar die bleef uit dus test gedaan. eigenlijk gelijk een test gedaan omdat ik al een week niet lekker in m'n vel zat misselijk hoofdpijn krampen, diaree (sorry), het warm, koud krijgen, en ook een heel zenuwachtig gevoel in onderbuik die ik niet kan plaatsen het gevoel van vroeger als je mondeling examen  had.</p><p>dus dacht toen eigenlijk nou ja gewoon buikgriep of zo, maar toch test gedaan gisteren op nod Was negatief.</p><p>Op de morgen van nod gisteren  heel klein beetje rose het leek meer op waterverf   ik had toen tampon ingedaan omdat ik dacht ik word ongesteld en de eerste 2 dagen is het bij mij echt heel heftig </p><p>Verrast was ik toen ik na 4 uur tampon wilde verschonen maar zat helemaal niets op behalve heel klein beetje bruin. De rest van de dag gisteren ook niet allen voor het slapen gaan weer beetje bruin maar lang niet genoeg voor een inlegkruisje. Vandaag eigenlijk hetzelfde vanmorgen beetje licht rood soort waterverf weer en voor de rest nog helemaal niets. Heb wel echt het gevoel gehad ongesteld te worden maar niets. Beetje rare steekjes en vlinderig gevoel tentame gevoel zeg maar </p><p>Zou het dan misschien toch kunnen dat ik zwanger zou kunnen zijn. Wat zijn jullie ervaringen? </p>
 
Ik moet zeggen...zo herkenbaar wat je schrijft..
Ik heb nu al 8 dagen last van bruine afscheiding. Moet maandag ongesteld worden. Normaal altijd 2 a 3 dagen bruin en dan ongesteld, nu dus al 8 dagwn, vandaag huisarts gebeld..het kan beide kanten op.
Ook heb heen en dat vlinder achtige gevoel en tentamen gevoel. Soms een vraagje misselijk en soms een steekje hier en daar. Maar weet ondertussen dat ik dit vaker gemerkt hebt en helaas is het nog nooit positief geëindigd, dit is voor ons nu ronde 11. Als we ongesteld worden deze  ronde gaan we verder kijken. Briefje van de huisarts hebben we al.
Ik ga duimen voor je!,
 
Het zou kunnen! Ik had op een maandag mijn NOD en werdt niet ongesteld. Niet getest omdat ik niks in huis had en mn cyclus tussen de 28-36 dagen was dus kon nog alle kanten op voor mn gevoel. Kreeg dinsdag avond zulke enorme krampen dat ik dacht dat ik ongesteld moest worden. Dit was dinsdag avond en woensdag ochtend ook nog zo en toen ik woensdag middag nog niet ongesteld was had ik een test gedaan en die was positief. Dat terwijl 4 dagen voor NOD nog hartstikke negatief was. Morgen gewoon weer even testen! Succes
 
Ik denk eerlijk gezegd dat je menstruatie nog wel door gaat zetten. Of dat je dit een paar dagen houdt, zonder dat het echt doorzet. Heb ik zelf ook meegemaakt en lees ik ook heel vaak bij meiden.
 
Nog een dooddoener, juist als je dat denkt dan wordt het meestal niets. Tuurlijk hoop ik dat het positief is maar ben bang dat je cyclus toch een maand eigewijs is...
 
Dank jullie wel voor jullie reacties. Ben net naar de wc geweest plassen mijn inlegkruisje was wit/leeg maar heb oorstokje naar binnen geduwd om even te kijken en weer klein beetje rood, beetje donkerder dan vanmorgen maar zo weinig dat ik geen tampon durf te steken. Maar geen ongi krampen ofzo ook geen rugpijn. Morgen maar nog een keertje test doen.
Maar dit is nu zo sinds gisterenmorgen dus 2 dagen en het is al altijd zo  dat als ik 's ochtends of maakt niet uit op welk moment van de dag dat het begint, iets rood begin te zien ik gelijk een tampon erin kan steken omdat het dan altijd al gelijk heftig wordt.
Daarom dat ik nu ook gisteren morgen eerst dacht van oh ja jammer ongesteld  maar nu weet ik echt niet wat te denken  Dit heb ik nog nooit gehad zo weinig en zo langzaam..
Herft iemand van jullie dit wel eens gehad beetje rood beetje bruin op of rond nod maar dat het niet doorbreekt ? En dan toch zwanger? Ik durf bij à niet positief te denken  ?
 
Terug
Bovenaan