Zou het dan toch ??

Doe je ovulatietesten? Ik ben er achter dat ik na mijn LH piek 10 of 11 dagen erna ongesteld word. Afgelopen 3 mnd eisprong rond dag 14/15/16 deze mnd pas op dag 19. Dus ik denk dat deze maand ook iets langer gaat duren. Wachten duurt lang!!
Vooral als je een beetje bloed verliest.
Mijn collega heeft een heel IVF traject doorlopen en zei tegen mij: bloed is niet goed.
Maar natuurlijk sprankelt er altijd een beetje hoop..
Ik hoop het voor je!
 
Ik ben altijd 3 dagen goed ongesteld. Afgelopen x 10 dagen bruin en roze bloedverlies. Alleen bij afvegen, niks in slipje. Maar ook bij test negatief. Dus gewoon rare mestruatie. 
 
Ik herken mij deels in jouw verhaal en bleek achteraf wel zwanger. Ik moest ongesteld worden en het voelde ook alsof ik het zou worden. ‘s-Ochtends bij het afvegen klein beetje bloed, dus ik dacht ook echt dat ik ongesteld zou worden. Zei nog tegen mijn vriend toen dat het niet raak was en ik ongesteld was geworden, dikke vette jammer. Overdag nog ern paar x verschoond maar tampon was zo groot als schoon/droog.. (sorry tmi). Die nacht geen tampon meer ingedaan en ik dacht, het komt vanzelf wel (ik voel het vanzelf wel)... toen volgende dag kreeg ik steekjes in mijn buik, test gedaan en bleek 2-3 weken zwanger!!! ❤️ Dus het kan wel degelijk, maar elk lichaam is natuurlijk anders en reageert anders... En lichaam kan je soms idd goed voor de gek houden. Hoop zo voor je dat het raak is!! Binnenkort idd nog een x testen! Liefs
 
Hoi goedenmorgen, 
Vanmorgen wezen plassen, niks in maandverband, binnenin gecheckt niets. Toen een test gedaan heeeeelll lichte 2de streep maar wel zichtbaar ik moest niet met een vergrootglas kijken zeg maar, maar toch niet zo duidelijk als die dikke vette controle streep. Ben ik dan nu zwanger, of toch nog een 3de test doen over 2 dagen ? ? Kan hey zijn  dat het hcg gehalte nog niet zo hoog is ? Mijn nod was afgelopen dinsdag of woensdag want soms heb ik een cyclus van 25 of 26 dagen.. Ik durf niet te hopen nu ?
 
Terug
Bovenaan