Zou het dan?

<p>Hi dames,</p><p>Twee maanden geleden ben ik gestopt met de pil. Inmiddels aan ronde 2 van zwanger worden bezig. Ik heb een regelmatige cyclus en heb mijn eisprong tot twee keer toe gevoeld. De eerste keer wat heftiger dan de tweede keer. Over 2 dagen zou ik weer ongesteld moet worden, echter, ik heb sinds een paar dagen soms met vlagen een apart gevoel in mijn buik, kleine, zeer korte steekjes, soms wat "bandenpijn" lijkt wel.. bv. als ik hard moet hoesten of nies en sinds vanmiddag wat menstruatie-achtige kramp met vlagen. Heb verder geen andere symptomen.. dwz. geen gespannen borsten, misselijkheid of meer uitscheiding.</p><p>Wie van jullie herkent bovenstaande en was toch in verwachting?</p><p>Kan haast niet wachten tot a.s. woensdag! </p><p> </p>

Spannend he. Die dagen duren erg lang (vind ik dan haha). 
Wat ik zoal gelezen heb, hoef je niet continu (alle) klachten te hebben.. 
Die steekjes herken ik wel. Het is niet pijnlijk, meer wat trekkerig rondom mn liezen? En ook iets ongikrampen.. ik verwachtte mn menstruatie gister of vandaag, maar nog niks.. gisteren early test van kv gedaan, maar die was negatief. 
Duim voor ons ??

[quote quote=10416184]Spannend he. Die dagen duren erg lang (vind ik dan haha). Wat ik zoal gelezen heb, hoef je niet continu (alle) klachten te hebben.. Die steekjes herken ik wel. Het is niet pijnlijk, meer wat trekkerig rondom mn liezen? En ook iets ongikrampen.. ik verwachtte mn menstruatie gister of vandaag, maar nog niks.. gisteren early test van kv gedaan, maar die was negatief. Duim voor ons ??[/quote]
Wauw, spannend! De pijntjes rondom en in de lies herken ik ook.. daarnaast heb ik sinds een dag of twee soms wat belletjes in mijn darmen.... maar dat kan waarschijnlijk sowieso weleens!
Hou ons op de hoogte! ??

Haha, doe ik! Doe jij dat dan ook? 
Durf het eigenlijk niet meer echt te hopen, omdat de test negatief was... 
Had al wel sinds na de eisprong het gevoel ofzo dat het wel eens raak zou zijn, maarja.. mn lichaam houdt me vast voor de gek.

Ik heb de eerste +- 7 week alleen maar behoorlijk heftige ‘ongi’ buikkrampen gehad, echt niet normaal ik kon er soms niet van staan of lopen. Totaal niet misselijk niks met mijn borsten helemaal niks. Ik ben nu 18+5 zwanger! Ik duim voor jullie dames!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Apart kan een lichaam doen.. 
Klinkt raar, maar soms denk ik dat t meer mijn "baarmoeder" is. Het is geen buikpijn.. haha. Klinkt vreemd he. 
Mijn tepels waren heel gevoelig, maar dat is nu zo goed als weg.. 

[quote quote=10416225]Ik heb de eerste +- 7 week alleen maar behoorlijk heftige ‘ongi’ buikkrampen gehad, echt niet normaal ik kon er soms niet van staan of lopen. Totaal niet misselijk niks met mijn borsten helemaal niks. Ik ben nu 18+5 zwanger! Ik duim voor jullie dames![/quote]
Gefeliciteerd met je zwangerschap! :-D

@Monalies, 
Hoe is het met jou? 
Hier nog niet ongesteld, nog wel dat trekkerige gevoel rondom mn liezen. Gisteravond wat krampen, maar anders dan anders en niks doorgebroken. 
Nu minimaal 1 dag overtijd. 

Terug
Bovenaan