Zou het dan?

[quote quote=10416506]@Monalies, Hoe is het met jou? Hier nog niet ongesteld, nog wel dat trekkerige gevoel rondom mn liezen. Gisteravond wat krampen, maar anders dan anders en niks doorgebroken. Nu minimaal 1 dag overtijd.[/quote]
Hi Myrr,
Sinds vanmiddag wat gerommel in mijn darmen. Vanaf vanochtend ook weer met vlagen ongi.krampen, die baren me wel wat zorgen, maar hoeft natuurlijk niet perse te betekenen dat ik ook echt ongesteld word. Morgen zou ik het volgens berekening moeten worden.... vind het zenuwslopend. Wat spannend voor jou zeg, wanneer ga je testen?

Kan idd beide kanten op, zo spannend. Verder geen stmptomen? En t wachten duurt zolang! Vind die onzekerheid zo lastig haha. 
Ik twijfel. Die early test was negatief. Maar lees er best veel slechte ervaringen over.. misschien morgen of overmorgen testen mocht er nog niks zijn? Vorige cyclus was 29 dagen en die daarvoor 27.. 

[quote quote=10416558]Kan idd beide kanten op, zo spannend. Verder geen stmptomen? En t wachten duurt zolang! Vind die onzekerheid zo lastig haha. Ik twijfel. Die early test was negatief. Maar lees er best veel slechte ervaringen over.. misschien morgen of overmorgen testen mocht er nog niks zijn? Vorige cyclus was 29 dagen en die daarvoor 27..[/quote]
Verder geen symptomen nee, soms wat lichte misselijkheids-vlagen, maar dat heb ik voor mijn menstruatie wel vaker! Verder dus de hele dag tot nu toe al wat steken, krampen onderin mijn buik.
Als de menstruatie morgen uitblijft wil ik uiterlijk zaterdag gaan testen. Cyclus kan net zoals bij jou de ene keer wat langer zijn dan de andere natuurlijk. 
Bij jou ook nog niets?

[quote quote=10416715] Verder geen symptomen nee, soms wat lichte misselijkheids-vlagen, maar dat heb ik voor mijn menstruatie wel vaker! Verder dus de hele dag tot nu toe al wat steken, krampen onderin mijn buik. Als de menstruatie morgen uitblijft wil ik uiterlijk zaterdag gaan testen. Cyclus kan net zoals bij jou de ene keer wat langer zijn dan de andere natuurlijk. Bij jou ook nog niets?[/quote]
Haha, echt lastig dat t dus zo op elkaar kan lijken! Spannend hoor.. ben heel benieuwd voor je. 
Ik heb net (misschien dom) toch nog een test gedaan van kruidvat (2v5), negatief... denk dus gewoon een langere cyclus, ondanks dat t deze cyclus wel iets "anders" is..

[quote quote=10416732]Spannend… ben benieuwd ga je morgen testen als je nog niet ongesteld bent?[/quote]
Ik denk ik niet weer.. maak mezelf alleen maar gek. Lees alles, zoek alles op. Weet wel dat het niet moet, maarja....

[quote quote=10416732]Spannend… ben benieuwd ga je morgen testen als je nog niet ongesteld bent?[/quote]
Hoi Elfje, 
Ik weet niet of je vraag voor mij bedoeld was, maar ik ga nog niet testen vandaag. Wellicht duurt mijn cyclus deze keer net wat langer. Ik wacht tot zaterdag of zondag en wil er, als het dan nog niet zo ver is, er een test aan wagen :)

Terug
Bovenaan