Zou het echt zo zijn?

he meiden zou ik echt de kleine voelen?

Heb sinds woensdag avond vreemd gevoel in me buik, ene keer onder in me buik nu weer boven in me buik.

Het voelt als een soort luchtbel dat beweegt of klapt echt vreemd gevoel, zou het echt zo zijn dat het de kleine is? Hoop het zo ben nu 20 weken en 1 dag


liefs
 
Dat zou heel goed kunnen hoor. Ik voelde mijn kleine man met 18 weken. Soort plopjes in je buik.( lijkt wel of je darmen bezig zijn) hihi. Leuk hoor.

Groetjes Tamjo( maart mama 2011)
 
nou nee niet echt me darmen hahah is door heel me buik heen, lijkt net of er bubbels in em buik zitten, ik kan het bij onze dochter niet meer herinneren omdat we heel erg ebzig waren met de bruiloft toen der tijd.

maja denk toch dat het de kleine is want is echt s avonds alleen als ik lekker aan het luieren ben dus, als het wat anders is zou het heel raar zijn

hahaha, echt gaaf joh, maja hoop dat snel me man het kan voelen en onze dochter ook die geeft af en toe ene kusje erop en een aai, hahaha

liefs
 
Dat lijkt toch echt op een springende baby ;-) Leuk. Geniet er lekker van. Ik mis het nog elke dag het getrappel in mijn buik, maar gelukkig krijg ik er nu elke dag lachjes voor terug.

Liefs
 
Dat zal denk ik inderdaad de baby zijn.
Ik begon het ook als luchtbellen te voelen.Dacht toen eerst dat het darmen waren.
Geniet ervan.Ik ben 2wk terug bevallen en mis dat gevoel ook.
Al ben ik heel blij dat onze dame er nu is,maar mis stiekem toch ook mijn buik.
 
heey meid
geniet lekker van dat gevoel zal idd je ukkie zijn ik wist het ook niet meer van me andere kids hoe vroeg ik die voelde en voel dit klein mensje je al van ongeveer 18/19 weken en vind het een fijn gevoel me kindjs te voelen jij vast ook nogmaals geniet er van meid

groetjes tamjoh
 
Terug
Bovenaan