Zou het echt zo zijn?

nou vanacht niet echt van genoten deze eigenwijsje dacht zo leuk te zijn om het snachts te bewegen pfff 2 uurtjes maar geslapen vanacht hopenlijk aan komende nacht wel slapen
 
Dat is de kleine hoor. Ik had het zelfs al bij 13,5 week. Extreem vroeg maar het werd steeds duidelijker. Geniet er maar lekker van. Als ze geboren zijn, ga je dat gevoel nog missen.
 
he supertje, ik kweet het want heb al een dochtertje alleen kan dit niet meer herinneren omdat we toen ik rond de 20 weken ben heel druk hadden met voorbereidingen van onze bruiloft dus nergens geen tijd om te denken, ging pas echt voelen toen het echt ging schoppen.

nu heb ik wel de tijd en voelt echt heel raar ga er zeker genieten maar snachts vind ik het wel iets minder wil toch wel me rust hebben hahaha.

Me schoonma zei klein pak slaag op de billen als grapje ik zei hahaha als ik weet waar de billen zitten hahahaha.

maja ik hoop dat deze nacht rustig blijft en tenminste ff een nacht rust krijgt want 2 dagen haast niet slapen door dat gevoel hahaha is niet prettig.

liefs
 
Ik ben getrouwd toen ik ruim 18 weken was. En daarna op huwelijksreis. Nou het vliegen vond baby ook echt niet leuk en op vakantie heeft hij vader in zijn gezicht geschopt hahahaha. Zou wel eens even luisteren. Maar ik ben nu 12,5 week geleden bevallen en lig 's nachts nog wel eens te wachten op wat gefriemel in mijn buik. Ik vond het heerlijk, maar hoop wel dat je wat meer rust gegund is.

(en op het eind deden wij ook op de billen tikken, werd ie wakker van ahahahah)
 
Terug
Bovenaan