<p>Na een aantal maanden proberen zonder resultaat 3 maanden terug toch maar begonnen met ovulatie testen. Ik begon namelijk het vermoeden te krijgen dat ik een late eisprong heb en een korte lutele fase. Dit omdat ik vrijwel zeker wist dat ik mijn eisprong voelde (meestal rond dag 21/22 en ik heb wel een regelmatige cyclus van 28 dagen). Dit werd door de ovulatie testen bevestigd. Eisprong kwam pas op dag 21 van een 28 daagse cyclus. Ik had overal al gelezen dat het dan wat lastiger zou gaan zijn om zwanger te worden. Na wat gelezen te hebben op de verschillende forums deze ronde begonnen met teunisbloemolie slikken tot aan de eisprong en tarwekiemolie vanaf de eisprong met het idee van het kan geen kwaad en helpt het zou dat heel mooi zijn. Tot mijn verbazig kwam mijn eisprong nu al op dag 17!! Daarna meteen gestart met de tarwekiemolie. Normaal had gister mijn NOD geweest. Echter begon ik zaterdag al wat oud bloed te verliezen. Zo begint mijn normale menstruatie ook altijd dus dacht hij is eerder zal wel door die vroegere eisprong komen. Jammer weer niet gelukt. Echter stopte dit gister middag opeens. Vanochtend toch maar een testje gedaan. De early predictor test van de action. En na 3 minuten verscheen daar een heeel licht streepje. Zou het dan nu toch gelukt zijn? Ik durf nog niet te vroeg te juichen want heb nu met afvegen toch weer oudbloed. Wat denken jullie? Donderdag nogmaals proberen want dan zit ik op 14 dagen na mijn eisprong wat met een normale cyclus ook zo zou zijn toch? Ik durf het mijn vriend nog niet te vertellen omdat ik bang ben dat het uiteindelijk weer niet is gelukt. </p>