Zou het gelukt zijn?

Hoi! 

Gefeliciteerd! 
Ik ben nog in twijfel. Een positieve test gisteren gehad (lichte maar duidelijke streep). Vanmorgen met clearblue maar er stond 'niet zwanger'... Kan het kloppen dat deze test minder gevoelig is in het begin? NOD heb ik al gehad.
Liefs!

[quote quote=10309669]Hoi! Gefeliciteerd! Ik ben nog in twijfel. Een positieve test gisteren gehad (lichte maar duidelijke streep). Vanmorgen met clearblue maar er stond ‘niet zwanger’… Kan het kloppen dat deze test minder gevoelig is in het begin? NOD heb ik al gehad. Liefs![/quote]
Dankje! Spannend! Klopt dat heb ik ook gehoord van CB. Maar CB was zojuist bij mij ook positief :) 

Proficiat! En wat mooi dat het ondanks de korte luteale fase is gelukt! Ik ben ook bekend met luteale fase van 8-9dgn. Dus dan geeft jouw verhaal toch weer hoop!
Ik ben nu gestart met monnikspeper.

Had je buiten de bloeding vroege zwangerschapssymptomen?

[quote quote=10310138]Proficiat! En wat mooi dat het ondanks de korte luteale fase is gelukt! Ik ben ook bekend met luteale fase van 8-9dgn. Dus dan geeft jouw verhaal toch weer hoop! Ik ben nu gestart met monnikspeper. Had je buiten de bloeding vroege zwangerschapssymptomen?[/quote] Dankje! Ja daar was ik zelf ook erg blij mee. Denk wel echt dat de teunisbloemolie en de tarwekiemolie daarbij geholpen hebben. Nadat ik was gestart met de teunisbloem was mijn eisprong opeens 4 dagen eerder als normaal.  Ik had verder niet echt vroege zwangerschapssymptomen. Wel al paar dagen lage rugpijn, menstruatie achtige krampen en gevoelige borsten. Maar maar heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden. Dus was ook blij verrast dat het deze keer raak was. :) Ik hoop dat het voor jou ook snel lukt!

Terug
Bovenaan