[quote quote=10232682]Vandaag overdag nagenoeg niks. En rond half 4 begon het weer (tenminste toen ging ik naar de wc) maar daarna ook werd daarna ook weer minder. Het is wel iets meer dan een streepje bij vegen maar niet zoveel als mijn normale menstruatie. Kramp is afgezwakt. Heb nu vooral een pijnlijke plek links van mijn navel maar dan lager. Stom voorbeeld maar als ik mijn been op til om mijn sokken aan te doen doet die plek pijn. Borsten zijn gevoelig, moe, hoofdpijn. Maar dat heb ik vaker gehad. Mijn lichaam vind het leuk om me voor de gek te houden. Mijn gevoel en gedachten zijn echt wel weer all over the place. Wachten terwijl mensen om je heen voor je gevoel ineens allemaal zwanger zijn geworden. Dit weekend kwamen ook vrienden trots vertellen dat ze zwanger waren (1e ronde gelijk raak) (wij zijn nu anderhalf jaar gestopt met de pil.) Dan huil ik toch wel even van binnen. Niet omdat ik niet blij ben voor hun. Maar omdat ik verdrietig ben voor ons. Hoe gaat het bij jou?[/quote]
Ik herken je verhaal! Hoewel ik geen bloeding heb gehad heb ik sinds vorige week wel allerlei symptomen: rugpijn, buikkrampen, steken in mijn lies en vagina, blaas problemen, uit het niets een schimmelinfectie, enorm moe, slecht slapen, opvliegers, heel realistisch dromen, maagzuur en sinds gister misselijk. Heb al twee keer getest en deze waren negatief (maar veel te vroeg getest). Woensdag is mijn NOD dus ik ben heel erg benieuwd. Heb ook nog eens een bobbel in mijn vagina gevonden en weet niet of dit mijn baarmoedermond is.
Het houdt je zo erg bezig en is moeilijk om los te laten. Wat je zegt: iedereen om je heen krijgt een kindje, dat herken ik heel goed. Laten we duimen voor goed nieuws!