Zou het? Iemand dezelfde ervaring?

<p style="text-align: left;">Sinds ik gestopt ben met de pil vorig jaar april heb ik dit nog nooit gehad, ik wil mezelf niet gek maken, valse hoop geven maar denk ergens toch, zou het? </p><p>Deze maand voor het eerst een lichte bloeding tijdens de eisprong (tenminste wanneer hij moest zijn volgens mijn berekening) </p><p>En vandaag, 5 dagen voor nod. De hele dag al krampen alsof ik ongesteld moet worden. En nu net weer een lichte bloeding. Ik heb voor nu natuurlijk nog geen idee of het door gaat zetten en ik gewoon te vroeg ongesteld wordt.</p><p>Maar ik vroeg me af of iemand hier dit ook heeft meegemaakt? En of het natuurlijk bleek dat jullie zwanger waren/zijn.</p><p>???? Hope so!</p><p>Alvast bedankt voor jullie reactie?</p>

En heeft het doorgezet? 
Ik lees meerdere verhalen hier over en veel daarvan zijn innestelingen! 
Ik zelf had toevallig donderdag opeens een heel klein beetje licht bruin bloed.. Ik ga woensdag testen! 

Vandaag overdag nagenoeg niks. En rond half 4 begon het weer (tenminste toen ging ik naar de wc?) maar daarna ook werd daarna ook weer minder. Het is wel iets meer dan een streepje bij vegen maar niet zoveel als mijn normale menstruatie. 
Kramp is afgezwakt. Heb nu vooral een pijnlijke plek links van mijn navel maar dan lager. Stom voorbeeld maar als ik mijn been op til om mijn sokken aan te doen doet die plek pijn. 
Borsten zijn gevoelig, moe, hoofdpijn. Maar dat heb ik vaker gehad. Mijn lichaam vind het leuk om me voor de gek te houden. 
Mijn gevoel en gedachten zijn echt wel weer all over the place. Wachten terwijl mensen om je heen voor je gevoel ineens allemaal zwanger zijn geworden. 
Dit weekend kwamen ook vrienden trots vertellen dat ze zwanger waren (1e ronde gelijk raak) (wij zijn nu anderhalf jaar gestopt met de pil.) Dan huil ik toch wel even van binnen. Niet omdat ik niet blij ben voor hun. Maar omdat ik verdrietig ben voor ons. 
Hoe gaat het bij jou? 

[quote quote=10232682]Vandaag overdag nagenoeg niks. En rond half 4 begon het weer (tenminste toen ging ik naar de wc) maar daarna ook werd daarna ook weer minder. Het is wel iets meer dan een streepje bij vegen maar niet zoveel als mijn normale menstruatie. Kramp is afgezwakt. Heb nu vooral een pijnlijke plek links van mijn navel maar dan lager. Stom voorbeeld maar als ik mijn been op til om mijn sokken aan te doen doet die plek pijn. Borsten zijn gevoelig, moe, hoofdpijn. Maar dat heb ik vaker gehad. Mijn lichaam vind het leuk om me voor de gek te houden. Mijn gevoel en gedachten zijn echt wel weer all over the place. Wachten terwijl mensen om je heen voor je gevoel ineens allemaal zwanger zijn geworden. Dit weekend kwamen ook vrienden trots vertellen dat ze zwanger waren (1e ronde gelijk raak) (wij zijn nu anderhalf jaar gestopt met de pil.) Dan huil ik toch wel even van binnen. Niet omdat ik niet blij ben voor hun. Maar omdat ik verdrietig ben voor ons. Hoe gaat het bij jou?[/quote]
Ik herken je verhaal! Hoewel ik geen bloeding heb gehad heb ik sinds vorige week wel allerlei symptomen: rugpijn, buikkrampen, steken in mijn lies en vagina, blaas problemen, uit het niets een schimmelinfectie, enorm moe, slecht slapen, opvliegers, heel realistisch dromen, maagzuur en sinds gister misselijk. Heb al twee keer getest en deze waren negatief (maar veel te vroeg getest). Woensdag is mijn NOD dus ik ben heel erg benieuwd. Heb ook nog eens een bobbel in mijn vagina gevonden en weet niet of dit mijn baarmoedermond is. 
Het houdt je zo erg bezig en is moeilijk om los te laten. Wat je zegt: iedereen om je heen krijgt een kindje, dat herken ik heel goed. Laten we duimen voor goed nieuws! 

Hallo heb juist het zelfde probleem voor ik ben vorig jaar in december gestopt met de pil men lichaam dat me beetje onzeker en zot maakt ene maand wel menstruatie andere maand sinds mei geen menstruatie gehad tot deze week donderdag bij het naar het wc bezoek en afvegen bruin afscheiding tot soms wel roze als ik me afveeg de andere dag weer nix en zaterdag weer bij het afkuisen zondag ochtend mee opgestaan met bruine afscheiding en in de dag weer nix gehad het is zo verveelend dat je lichaam je zot kan maken ik heb wel last van puistjes in men gezicht en lage rugpijnen ik weet ook niet wat ik zou willen testen maar bang om weer teleurgesteld te worden dus ik hoop dat ik een innesteling heb en wachten tot donderdag voor ik ga testen denk ik 

Ja snap ik heel erg goed dat je dan ergens van binnen huilt. Heel begrijpelijk!  En ja ook mijn lichaam is er goed in mij voor de gek te houden.
Ik kan nu al 2 nachten slecht inslaap vallen door het piekeren in mijn hoofd, omdat ik ook al 14 dagen ovulatietesten doe en de streepjes na zoveel dagen steeds iets feller worden, maar nog steeds niet dik genoeg als de controle streep, dus heb zelfs geen idee of ik mijn eisprong heb gehad ja of nee. Maar nu sliep ik gister steeds bijna en als ik dan weg viel kreeg ik weer een beeld van zo'n testje in mijn hoofd en werd ik weer wakker. Echt ik werd gek!
Ik heb vanochtend een plasje op gevangen. Zo even early test halen, zodat ik hopelijk iets beter kan slapen vanacht.

Terug
Bovenaan