Zou het? Iemand dezelfde ervaring?

Sorry voor de late reactie. Moest werken vandaag ? kan niet in de kantine dit forum gaan openen. Teveel nieuwsgierige oogjes?
Vandaag nog weer buikkramp. Steekjes in de buik  en Lies, idd  in ook kramp in mijn vagina....borsten voelen vreemd en jeuken af en toe. 
Nu een beetje zuurbrand gevoel na het eten...
Wel weer iets bloedverlies vandaag. Zucht.....ik blijf afwachten tot donderdag.
Wat verschrikkelijk spannend ( en zenuwslopend) is dit zeg. 

Hier ook...mijn nod was afgelopen zaterdag maar tot nu toe geen puntje bloed te zien, op zich fijn maar gistermiddag test negatief dus vanmorgen met ochtendurine en weer negatief, zijn ook al meer dan een jaar bezig en heb nu andere symptomen dan anders maar ja kan ook psychisch zijn natuurlijk 

Ik word echt gek van al die Phantom symptomen....
Al moet ik zeggen dat ik me dit keer wel anders voel....maar ook dat zegt niks hou ik me maar aan vast om erger verdriet te voorkomen.
Kramp heb ik tot nu toe niet echt meer gehad, terwijl ik tijdens mijn menstruatie strippen paracetamol slik als smarties zeg maar. 
Wel spanning/ raar gevoel in de lies en buik, soms bubbeltjes/geborrel in de buik. En de vagina voelt soms verkrampt(dit is alles behalve prettig). Borsten zijn gevoelig en wat voller voor mijn gevoel. Tepels kijk ik ook anders op, maar weet niet goed ik dat te graag wil zien?
Gisteravond was het weer gestopt en vanmorgen kwam er weer iets. ?
We wachten gewoon af. Andere maanden ging ik al eerder testen maar maak mezelf daar helemaal gek mee. Want oh maar misschien was het gewoon te vroeg....nope dat gaan we dit keer niet doen...als het zo is dan maken die paar dagen ook niet uit.
Baal alleen van de timing ? stuiter druk nu op het werk de komende maanden met veel zwaar til werk....hoe kan ik dat straks omzeilen?! ? Oké ik loop al op de feiten vooruit..... 

[quote quote=10232672]En heeft het doorgezet? Ik lees meerdere verhalen hier over en veel daarvan zijn innestelingen! Ik zelf had toevallig donderdag opeens een heel klein beetje licht bruin bloed.. Ik ga woensdag testen![/quote]
En?! Ben benieuwd!

Test geeft alleen controle streepje....
Dacht/denk dit keer echt dat het raak was/is.
Borsten voelen voller aan, en gisteren steeds steekjes tussen m'n venusheuvel en navel in. Maar ook was het af en toe aan het trekken in mijn lies. 
Zucht.... misschien over een paar dagen nog een keer proberen te testen?! 

donderdag zou ik ongesteld "moeten" worden. Maar tot vandaag nog steeds niks. 
Gisteren was de test nog steeds negatief.
Maar voel wel van alles. Volle borsten. Ruik van alles sterker (dat valt zelfs mijn man op) steekjes en trekken in de buik. En druk/pijn in de onderrug. Heb gevoel dat mijn buik is ook meer opgezet. (Dit valt me juist op omdat ik deze maand was afgevallen en juist weer een platter buikje had) gisteren en vanmorgen lichtelijk misselijk.
Nieuwe testen besteld die komen dinsdag dan maar weer testen als nod nog steeds uit blijft? hier wordt ik ook gewoon gek van. 

Terug
Bovenaan