zou het nog kunnen??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik wend me toch nog een keer naar jullie, wil er niet te veel meer mee bezig zijn maar toch!

Als ik van mijn langste cyclus uitga dan ben ik nu 8 dagen overtijd. De test was afgelopen zondag nog negatief. Nu heb ik vanmiddag een afspraak gemaakt bij de huisarts, zij zegt dat ik nog steeds zwanger kan zijn en dat ze dat dan nog wil testen. Ik had echt zoiets van dat kan toch niet meer?? Maar ze wil het toch nog testen. Wat denken jullie? Een negatieve test bij 5 dagen is toch echt niet zwanger?? Hou wel erg last van mijn buik....

Liefs Meike

Hey Meike,

Ik had bij allebei mijn zwangerschappen zo hcg dat ik ook pas na een paar dagen een positieve test had. De  test van de kruidvat gaf bij mij bij allebei als erste een hele vage lijn aan.

ik ga voor je  dat de HA gelijk heeft!!

Daantje

Hee daantje,

mag ik vragen na hoeveel dagen je (licht) positief teste?

Ik dacht zondag ook een heeel vaag lijntje te zien, maar mijn vriend niet..... wil het denk ik te graag zien!

Ik had bij mijn eerste dochter pas na een dag of 4 zo'n licht streepje dat mijn vriend ook zei dat hij niets zag. en bij mijn tweede dochter zag ik na 3 dagen pas een licht streepje. Ik heb voor de lol bij de 2e nog eens een test gedaan toen ik al 6mnd was en toen had ik nog steeds een lichte test.

Dus ik hoop voor je dat het lichte streepje voor jou ook het begin van iets moois mag zijn.
Ik heb mijn NOD donderdag en ben best wel een beetje zenuwachtig.

x Daantje

Hoi Meike,

Heb precies hetzelfde probleem! Ben al 6 maanden erg regelmatig ongesteld en nu al 4 dagen overtijd en toch volgens de test gisteravond niet zwanger. Ik ben deze maand wel 3 kilo afgevallen (Sonja)  (zou dat er iets mee te maken hebben?). Ik weet ook niet zo goed wat ik nu verder zal doen. Denk dat ik deze week nog afwacht en dit weekend nog maar eens een test doe. Als die nog negatief is, moet ik ook maar even langs de huisarts.
Ik zal voor je duimen!

groetjes,
Jo

Hoi Yo,

vervelend he die onregelmatige cyclussen! ik was de eerste 2 cyclusssen netjes 35 dagen, nu op dag 42..... slik je al iets? Teunisbloem of Eenhoornwortel? Kijk ook eens naar mijn topic "tip: eenhoornwortel" Schijnt goed te helpen.... succes als je nog gaat testen! Ik duim ook voor jou!

x Meike S.

Hoi!

Ik ben morgen hele dag naar Maastricht, lekker shoppen met een oud klasgenoot. Ik ga donderdag naar de huisarts, ik hoop dat ik goed nieuws heb, ik laat het jullie weten. Daantje, veel succes donderdag met je NOD! Ik zal heeeel hard duimen! En Jo, ik hoop voor je dat de menstruatie gauw komt! (of niet natuurlijk hihi)

Liefs Meike

Terug
Bovenaan