zou het nog kunnen??

Je kunt altijd nog zwanger zijn, de kans is nu niet ineens minder nu je langer overtijd bent zonder positief te testen hoor!
Het gebeurt wel eens (las ik ergens in een boek) dat de celdeling van de bevruchte eicel een week stilstaat. Dan ben je dus ook pas later uitgerekend, en loopt de ontwikkeling achter op het aantal weken dat je zwanger bent. Misschien is dat de reden dat er niet genoeg hormoon is om positief te testen?
En inderdaad zoals uit een aantal reacties ook blijkt: het kan gewoon dat je weinig hormoon aanmaakt. Wel altijd testen  met urine die enige tijd in je blaas heeft gezeten he! Daarom wordt ochtendurine ook altijd aanbevolen. Hoge concentraties!

Succes meid!

Ha Meike!!

wat leuk weer wat van je te horen!! Sjonge jonge zeg...jij houdt het echt spannend!!! Wou de HA geen bloedtest doen dan??

Maar meid, tuurlijk kan je nog zwanger zijn!! Als ik zo  de reacties lees..en dat ze bij 6 maanden nog negatief testen, zou ik lekker de moed erin houden hoor!!!!!

Wanneer wil je weer gaan testen?? Het zou alleen maar heeeel erg mooi zijn als het raak zou zijn, en anders...kletsen we ons gewoon door naar de volgende ronde!!!

Ik denk aan je hoor!!!

xx

hoi hoi,

Heb eerst twee cycli van 35 dagen gehad en daarna 5 of 6 keer van 28 dagen. Ik dacht dus erg regelmatig te zijn, maar inmiddels 5 dagen overtijd. Toch maandag (3 dagen overtijd) negatief getest. Ik heb besloten nog tot zaterdag te wachten en dan nog eens een test te doen. Vind het wel erg verwarrend allemaal (voel me helemaal niet zwanger trouwens)! Bovendien is mijn temperatuur deze maand de hele maand al lager dan de andere maanden (temp niet elke dag, alleen af en toe), dus snap er niks van. Nou ja, tot zaterdag nog maar even geduld hebben. Ben erg benieuwd hoe het bij de HA gaat Meike! Laat je het even weten?

doei!

Terug
Bovenaan