zou het nu al kunnen!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Had me nog zo voorgenomen me niet druk te maken, maar nu de nod nadert wordt ook ik erg zenuwachtig pfffffff...... Heb ook zo van die klachten die zo raar zijn, moet erg veel boeren en ben met vlagen misselijk, ja weet het ook niet meer!!! Zit ik me echt gek te maken??? Of zou het toch kunnen!!!!
Ben ook moe en vutloos ach ja moet toch afwachten mijn nod is pas 21 juli ppppppfffffffffff.....
Sorry meiden ben echt niet zo normaal maar weet het ff niet meer!!!
Denk ook maar dat ik een testje ga halen morgen alvast voor als ik het echt niet uithou!!!

Meiden hou jullie op de hoogte!!!!
En voor alle andere wachters heel veel succes!!!

Liefs Sandy

nou meis doe die test gewoon en laat het alsjeblieft weten!!!
groetjes xxx moniek(lang geleden he)

Hoi,

Wat toevallig mijn NOD is ook 21 juli.... Wij zijn al anderhalf jaar gestopt met de pil en heb nu 2x gehad dat ik echt zeker wist dat het zover was... 1x was ik bijna 3 weken overtijd (toen heeft er volgens de dokter waarschijnlijk wel iets gezeten maar was niet sterk genoeg), toch ongesteld geworden.. En 1x voelde ik me zoooooo 'anders', maar toen werd ik ook gewoon ongesteld...

Nu ben ik sinds  een dag of 5  elke dag met vlagen misselijk, niet braken maar wel echt misselijk, ben ik anders nooit. Heb ook zoiets van 'is het niet te vroeg voor verschijnselen?' En zit het niet gewoon in mijn hoofd, misschien maak ik mezelf wel misselijk omdat ik weer eens denk dat het deze keer raak is... Je lichaam kan je goed voor de gek houden...

Loslaten dan maar, maar das makkelijker gezegd dan gedaan, toch? Nog een weekje geduld en dan kunnen we testen.... SPANNEND!!!

Groetjes

Hallo meiden,

Bedankt voor jullie reacties, altijd fijn!!!

En moniek, ja is zeker lang geleden hoe is het met jouw??
Hoop dat alles goed met je gaat!!!
Ga zeker de test vandaag halen en ga morgevroeg echt testen, hou het denk ik niet zolang uit, heb liever zekerheid en ik moet ook de 17 juli weer hier naar de frauenartz toe en als ik dan zwanger zou zijn krijg ik een inwendige echo.(is nog nacontrole vanwege de mk op1mei).

En de nieuwe dame had al gereageerd op je welkoms verhaal, ja echt toevallig dat we gelijk lopen aleen heb ik geen geduld tot 21juli das echt te lang vindt ik, maar knap als je wel kunt wachten hoor!!!

Nou meiden succes met alles en laat zeker wat horen als ik wat weet oké!!!

Liefs Sandy

Hallo Sandy,

Het klinkt ongeveer zoals bij mij een dikke week geleden. Allemaal klacht na de dagen dat er een innesteling kon zijn. Dit heeft tot een paar dagen voor de nod aangehouden en de nod dag geen klachten dus ook geen ongi. Ik hoop dat je ook zwanger bent zodat we samen naar het volgende forum kunnen. Duim DUIM DUIM.

Morgen doe ik nog een test voor mijn gerustelling en voor mijn man die durft er nog steeds niet echt in te geloven.

Liefs NAthalie

Hoi Sandy!!
Wat zou dat super zijn meid!!
Hou er wel rekening mee dat de test negatief kan zijn terwijl je toch zwanger kunt zijn doordat je HCT nog niet hoog genoeg is als je te snel test.
Ik kon pas ruim na een week overtijd positief testen.
Hopelijk heb jij heel veel hormonen in je lichaam zodat het meteen duidelijk is!!!
Ik ga kei hard voor je duimen,het is je super gegunt!!!!!!
Liefs Mikkie 12 wk.

Hallo duits meisje

Mijn nod is ok 21 juli, is het niet te vroeg om een test te doen?
Ik heb ook allerlei kriebels en harde buik en misselijk, echt? of zou het tussen mijn oren zitten (kan ook heb ik gehoord)
afwachten dus
Laat je het mne weten of je een test heb gedaan
x ssuss

Hoi Sandy en alle andere....
Moeilijk is het he? mijn nod is de 19de...en ook al klachten... maar daar zijn we vrouwen voor toch..hihiihihih.... lig nu ook op bed misselijk te wezen...heb strakkies al crackers op..normaal superlekker... nu niet te vreten..(sorry) slappe thee van me liefje gekregen...en nu ben ik aan de melk... de vorige keer dat ik "zwanger"was..had ik enorme vreet buien...zoals ik die vaker heb voordat ik ongi moet worden... nu heb ik totaal geen eetlust.. alles heeft een vieze smaak.. me neus zit potdicht...ben niet verkouden....en heel fout ik rook...zelfs dat is smerig...je gaat toch lopen denken.. zou het?? en waarom is deze keer weer anders?.... HELP..... hiih bestaat er niet zoiets van ....een apparaatje waar je al gelijk kan zien dat we zwanger zijn... ipv afw88 tot de dag zelf of ver erna......lieve meiden ik wens iedereen heel veel zenuwen....sterkte en geduld... geluk...en misschien zijn we dadelijk allemaal superblij!
Liefs Tine

Terug
Bovenaan