zou het nu al kunnen!!!

Hallo meiden,

Ja, als je er aan gaat denken voel je alles!!!

Ik heb er ook last van terwijl mijn nod pas 22-7 is, heb last van veel plassen, mijn buik is wat opgezet, moet veel ontlasting hebben en heb een raar gevoel in mijn buik.

Heb eigenlijk geen zin in eten maar hou zo'n flauw gevoel dat overgaat als ik wat eet en dan na een tijdje weer terugkomt.

Zo, een hele lijst en hoop het zo dat het allemaal voortekenen zijn maar ja, WACHTEN en WACHTEN.

Allemaal heel veel succes de komende tijd en hopelijk kunnen we straks verhuizen naar het andere forum

Hoi meiden,

Helaas voor jullie durf niet te testen, ja toch bang dat er een terleurstelling te wachten staat, vindt het echt stom!!! En misschien ook te vroeg vandaar!!! Heb de test wel maar ga hem pas op z'n vroegs vrijdag doen!!!
Ja en morgen moet ik ook nog naar de frauenartz toe, misschien dat hij dan al wat ziet, laat het wel weten oké. Wat een gedoe toch dat zwanger worden, wat maakt het toch veel los hé!! Oh ja moet er pas om 15.30 heen!!!
Moet eerst nog werken gelukkig, dan schiet de dag tenminste op!!
Nou meiden jullie ook erg veel succe met wachten, het is niet anders!!!

Liefs Sandy

Hoi Sandy,
Veel succes met wachten hoor en ik duim voor jou en alle anderen

Sandy heel veel suc6 morgen...

ggrrrr... wil testen.. nod de 19de....ggrrr....
klinkt gek..wat ik nu ga zeggen... maar ben/zijn    je/jullie al klaargekomen...met pijn?
het schijnt dat sommige dat ook hebben... mijn 2 keren gisteren en vandag waren erg pijnlijk.... nou ja woensdag is de dag....doe het denk ik toch pas vrijdag ofzo testen....(als ik het redt ihhihi)

Liefs Tine

Hey Sandy

het wachten duurt  lang he! Ik doe donderdag (een dag voor mijn NOD) een testje denk ik. Heb nog nooit eerder getest dus dat wordt spannend.
In welke ronde zat je ook alweer? 5de?
Tot nu toe heb ik weinig of geen klachten. Hopelijk is dat een goed teken.

Liefs Caroline

Hoi Sandy,

Heel veel succes...laat maar wat weten.Spannend!!!

Liefs.Swinnie

Hallo Sandy,

Heel veel succes morgen en dat er misschien iets te zien is van een nieuwe zwangerschap.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan