zou het nu een jongen zijn?

sorry meiden als k jullie gekwetst heb,waarom mag iemand geen voorkeur voor en meisje hebben na 4 lieve zoons,maar heb gelukkig ook andere reacties gehad,en ga k steeds meer geloven dat het allemaal bakerpraatjes zijn,liefs vinci

hey vincy.
toen ik je titel las dacht ik eerlijk gezegd, nee, niet alweer toch!
maar t is een andere vraag nu :)

iedereen heeft een voorkeur!!! zelfs degene die zeggen : als het maar gezond is, maakt het mij niet uit. stiekem hebben ze toch een voorkeur.
natuurlijk hoop jij ook dat je kindje gezond is, maar daarom mag je nog wel stiekem een meisje helemaal geweldig vinden! en natuurlijk zal je er niet minder blij om zijn, als het toch een jongen is.

denk alleen dat je het net iets verkeerd heb neergezet, dat mensen je daarom niet begrepen.
t kwam net over van: ik heb alleen maar sex op de dag dat ik een meisje kan krijgen, en alle andere dagen geen sex omdat ik geen jongen wilt.
denk dat de mensen het zo een beetje opvatte.

maar goed, zoals ik eerder ook zei: t is een fabeltje.
zioals al die dingen (voeding, chinese horroscoop enz)
de echoscopistte zei tegen mijn man dat als je al 2 meiden hebt, de kans groot is op een 3e, maar t hoeft niet zo te zijn, t kan ook opeens een jongen zijn.
in jullie geval is dit t zelfde. de kans is groot dat jullie weer een jongen krijgen, na 4 boys. maar een meisje is niet uitgesloten.
ik zelf heb zoiets van: tis 50/50 !!!

liefs, do

idd wat DO zegt... ik dacht ook weer zo'n vraag van je...??

Het zijn idd bakerpraatjes, de chineese hor. klopt bij mij niet. Maar ook ik wilde eigenlijk wel een meisje hebben omdat ik een alleenstaande moeder ben van een prachtige zoon. Dus dan zou ik een meisje en een jongen hebben.. Ok ik heb geluk, maar was ook wel blij geweest met nog een zoon hoor!

Mijn aangetrouwede nichtje heeft net haar 2de zoon gekregen en baalde wel een beetje dat het geen meisje was, en toen ze hoorde dat ik wel een meisje mag krijgen zag ik een blik in haar ogen.. "en jij wel"

Weet je, ook ik denk dat iedereen wel een voorkeur heeft.. Ik heb 2 geweldige mannekes, waarmee we er met één in het ziekenhuis lopen. Dus ik weet dat gezond niet altijd vanzelf sprekend is. En toch durf ik te zeggen, dat als wij ooit voor een derde gaan, ik het geweldig zou vinden als het een meid werd!!! Ook een manneke zou goed zijn hoor en ben ik net zo gelukkig mee, maar als het moment van vrijen wel te bepalen was ( wat niet is) zou ik ook voor een meid vrijen!!!

Hi,

Ik had in je vorige topic ook al gezegd dat iedereen wel een voorkeur heeft. Ook al zegt men van niet. Tuurlijk: 1e plaats is gezondheid, maar ik ken niemand die niet diep in zijn hart toch een voorkeur heeft, maar er rust wel een taboe op.

Ik hoop voor jullie dat het een meid is, maar hoop dat je ook gelukkig zult worden van een jongen.

Gr. Tamara.

Hoi Vincy,

Ik begrijp je helemaal. Ik heb zelf twee jongens en ben nu zwanger van de derde. Het maakte me niet uit wat het zou worden, maar nu ik weet dat het een meisje is, wordt deze derde zwangerschap wel extra speciaal. Het is een soort extra cadeautje, naast het feit dat het in principe een gezond kind is. Ik hoop dat je wens op alle fronten ingaat. Dus: en gezond en een meisje. In elk geval gefeliciteerd met je zwangerschap.

Anne

Dat is toch je goed recht dat je een voorkeur voor een meisje hebt! Als jij toch droomt van een meisje mag je daar toch een voorkeur voor hebben. het wil toch niet zeggen dat, als je dan weer een jongen zou krijgen, dat je daar niet blij mee ben.
Wij hebben nu twee jongens en het lijkt mij juist erg leuk om er nog eentje bij te hebben, maar dat wil toch neit zeggen dat ik per se geen meisje wil..
Laat ze lekker kletsen en blijf lekker je voorkeur houden meid!!
Geniet van je zwangerschap!
Groetjes Dabanne

He Vincy,
Ik vind jou wel eerlijk, daar waar de helft dit niet zegt maar echt wel denkt of stiekum hoopt zeg jij dit gewoon eerlijk! Ik hoop dat het een meisje is voor jou. Wat zegt de chinese horoscoop bij jou? Zegt ook niets maar ben wel benieuwd!
Lies

Terug
Bovenaan