zou het nu een jongen zijn?

Hey Lies,die zegt dat we een jongen krijgen,maar dat vind ik nou zulke onzin,bij josh klopte het ook niet,dan geloof k nog eerder dat jongentjeszaad sneller is en meisjeszaad langzamer,maar heb daar ook al een paar reacties op gehad dat dat ook niet altijd op gaat,vinci

hey

ik denk ik ga ook eens even reageren!
ik heb 3 prachtige meiden en ben zwanger van de 4e!
voorkeur? nee! echt niet!
sommige mensen zeggen nu je wilt vast een jongen, waarop ik zeg Nee het maakt niet uit! ja een jongen is leuk voor papa (hem lijkt dat gewoon super) maar ik vind een meisje er misschien wel beter bij passen!
kortom het is beide even leuk en ik heb dus echt geen voorkeur! bij de 2e hoopten we wel op een jochie maar nu we 3 meiden hebben maakt het mij niks uit!

en inderdaad jij bent eerlijk! top!
zegt toch niet dat je minder van een jongen zou houden?

liefs

He Mommy 3 meiden daar hadden wij thuis ook, erg gezellig! Ik heb nu twee jongens en een meisje en het is wel leuk dat ik nu een heel ander gezin heb dan waar ik zelf vandaan kom. Ik ken helemaal geen jongens in de familie en nu heb ik er 2 was best gek in het begin!

hey Lies,10 wk,voel me gelukkig heel goed dat is ook al veel waard,bij alle 4 de jongens tot 20 wk overgegeven,sprak vandaag iemand die had bij haar zoontje overgegeven en bij haar 2 dochtertjes niet,dus wie weet toch een meid haha,vind het overigens wel leuk dat je tenminste niet negatief reageerd,liefs vinci

Nee hoor want ik kan het me enorm voorstellen. Ik ben er echt helemaal voor dat gezondheid echt op 1 staat. Tuurlijk en als jij weer een zoon krijgt zul daar net zoveel van houden. Maar welke moeder wil er nou geen meid om meidendingen mee te doen. Tuurlijk ze zijn er, maar veel willen dat gewoon. Ik denk maar zo er zijn weinig mensen niet blij met hun kindje als het niet het geslacht is wat ze stiekum hoopte want als je het vasthebt ben je zo blij.

Maar ik geef ruiterlijk toe dat het dak eraf ging toen ik hoorde dat de eerste een meisje was. En toen de tweede een jongen bleek was ik zelf heel erg blij omdat ik het zo leuk vond van allebei 1 maar ik was ook heeel verdrietig want mijn moeder lag op sterven en die had 3 meiden en wilde heel graag een kleinzoon, ik vertelde haar dat het een jongen was wetende dat ze hem nooit zou zien.

Bij de derde was ik zo blij dat alles goed was en maakte het me niets uit omdat ik al 39 ben.

Met 16 weken kunnen ze het trouwens zien dan weet je dat en dan gaan we gewoon lekker hopen op een gezonde meid voor jou!

Ook ik vind dat gezondheid alles is en vind het eigenlijk vreselijk van mezelf dat ik zo een sterke voorkeur heb. Vooral nu deze niet uit gaat komen.
Nu gaat het steeds beter behalve als ik op de kinderafdeling in een winkel sta. Ik vind winkelen voor een jongen gewoon echt niks aan vooral schoenen en jassen enzo alles is flets gekleurd.
Het is nu niet meer dat dit een jongen is maar meer het feit dat ik nooit een dochter zal hebben. Mijn omgeving was eerst geirriteerd als ik eerlijk was dat ik liever een meisje wilde ook mijn vriend was boos. Mijn moeder is alleen en leeft voor het winkelen en koffie drinken met haar dochters en alle andere vrouwen uitjes. Mijn schoonmoeder woont in een arm land en heeft 13 kinderen van de kinderen die daar wonen kijken alleen de dochters naar haar om, de zonen spreekt ze 1 keer in het jaar ook al wonen ze om de hoek. Zonder die dochters zou ze geen leven hebben daar.
Ook heb ik altijd meerdere vrouwen horen zeggen dat je bij zonen nooit echt oma wordt. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ze daar mee bedoelen maar toch. Als ik deze dingen aan mijn omgeving uitleg begrijpen ze het wel beter. Bij de 1e wilden we graag een jongen en dat was het. Je kunt gewoon niet altijd je zin krijgen en ik zal echt niet minder houden van deze jongen of hem minder goed opvoeden. Maar ik vind wel dat ik eerlijk mag zijn.

Romy

Nou respect voor eerlijkheid. Het is wel confronterend en dat kan voor sommigen schockerend zijn. Ik hou wel van directheid en vind dat niemand anders je eigen gevoel kan bepalen. Ikzelf had een lichte voorkeur voor een jongen en dat gaat het ook worden. En zoals velen al zeiden, ik had niet minder van een meisje gehouden. Fijne zwangerschap allemaal!

Terug
Bovenaan