Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hier zal het wel nooit zomer worden Het komt met bakken uit de hemel vallen. En onweer is ook niet meer ver weg...het rommelt al steeds een beetje...kunnen we nog niet even heeeel hard dansen voor Hardenberg? Haha...
Ik heb de hoop al op gegeven!! Hier komt het er weer met bakken uit!
Ik heb mijn hoop gevestigd op 10 juli, de staatsloterij, we hebben 3 loten en als we winnen gaan we verhuizen naar een heeeeelllll warm en tropisch oord. Of we blijven hier wonen en lopen gewoon een tropisch oord, mogen jullie daar ook op vakantie gaan, hahahahaha!!!
Men neme www.google.nl optie 'afbeeldingen' en je typt in "hoela" en dan heb je dit plaatje al gauw gevonden. Beetje creatief zijn met woorden kiezen en je krijgt de leukste plaatjes!
En die forum-vriendjes foto was een beetje lastig. Kian is namelijk heeeeel eng, dus Stef had een beetje moeite met wennen. Dus ze hebben zich niet zo heel veel samen vermaakt (de mamma's wel hoor!). Volgende keer gaan we foto's maken.