zou het zo kunnen zijn??

A

Anoniem

Guest
Hee meiden..

Ik heb een vraag.. Ik ben deze ronde voor het eerst aan het tempen. Ik denk dat ik mijn ei heb gevoeld, en toevallig die avond ervoor geklust. De hele tijd was mijn temp netjes 36.8 en de dag na mijn eisprong 37.1 en dat blijft hij. Zou het dan toch zover zijn??
Trouwens die 37.1 is al 6 dgaen nu...

liefs pas

He Pas,

Je hebt idd je eisprong gehad. Dat wijst de temperatuurstijging wel uit. Wanneer zou je NOD zijn?
ik zal voor je duimen dat je temperatuur hoog blijft tot na je NOD en dat de RD wegblijven!

groetjes,
Dion

Bedankt voor je reactie..
Ik heb 23 mei mijn nod.. Dus ik ga duimen..
liefs pas

ja, dat klinkt zeker als een eisprong! oehhh.... nu breken de spannende tijden van het wachten aan! mijn temp was vanmorgen ook hoger, dus ik hoop dat dat zo blijft! mijn nod is 28 mei. Heel veel succes meid!

Imme xx

Inderdaad spannend..
Dus jij bent ook aan het tempen.. al lang??
Jij ook succes.. Hopen dat we allebei goed nieuw zullen hebben..
liefs pas

Ben nu met de 2e cyclus aan het temp. Daar zal de gyn. ook vast na vragen en dan heb ik het alvast. Maar wordt er niet wijzer van hoor! vorige cyclus ook netjes een steiging gehad, dus dacht YES MIJN EI!! maar werd pas 3 weken later ongesteld! kan natuurlijk nooit, tussen je ei en NOD zit noooit langer dan 16 dagen......dus er zit bij mij iets niet helemaal hoe het moet zijn.....

En jij??

Imme

quote: Imme82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-05-2007 12:02:06'));

Ben nu met de 2e cyclus aan het temp. Daar zal de gyn. ook vast na vragen en dan heb ik het alvast. Maar wordt er niet wijzer van hoor! vorige cyclus ook netjes een steiging gehad, dus dacht YES MIJN EI!! maar werd pas 3 weken later ongesteld! kan natuurlijk nooit, tussen je ei en NOD zit noooit langer dan 16 dagen......dus er zit bij mij iets niet helemaal hoe het moet zijn.....

En jij??

Imme

Wij zijn al bijna een jaar bezig, dus ik dacht ik ga ook al vast tempen, daar wordt altijd inderdaad naar gevraagd. Dit is mijn eerste ronde met tempen dus weet niet of het klopt bij mij of niet...
Nee het klinkt niet helemaal goed dat je dan later je nod hebt.. Nou het zal vast niks ergs zijn..

pas

Dag meiden,

Ik ben ook nog maar net begonnen met tempen (vanaf halverwege vorige cyclus).

Ik heb nu steeds een vrij constante temp. van 36,4 - 36,5 (zit in eerste helft van de cyclus). De ovulatie-test gaf gister een duidelijk streepje (die weer eens net niet even donker was als het test-streepje...), dus we hebben gisteravond geklust. Maar mijn temp was vanochtend gewoon weer 36,4... Dus mijn eisprong is/was nog niet geweest blijkbaar. Ben nu alweer uren mijn plas aan het ophouden omdat ik als ik thuis kom weer een ovu-test wil doen. Ben erg benieuwd of er weer een duidelijk streepje komt of dat er helemaal geen streepje meer is.

Toen ik vorige maand begon met tempen zat ik net rond mijn eisprong. Het viel me toen op dat mijn temp heel langzaam steeg (met 0,1 per dag ofzo) en na paar dagen pas was mijn temp tussen de 37,0 - 37,2 en zo hoog bleef hij totdat ik ongesteld werd. Toen zakte mijn temp weer.

Stijgt jullie temp in 1 dag met 0,4 graad ineenkeer?

Ben nu heel benieuwd hoe mijn temp de komende dagen gaat reageren en of het overeenkomt met de ovu-testen die wij doen.

Imme, mijn NOD zit vlakbij de jouwe, ik denk rond 29 of 30 mei, nog even afwachten wanneer eisprong nou precies is...

Spannend!

Groetjes Hopey

Terug
Bovenaan