Wij zijn bijna driekwart jaar bezig. Omdat ik in het verleden chlamydia heb gehad, mochten we na een half jaar bgij de HA aankloppen. We hebben 11 juni onze eerste afspraak in het ziekenhuis.
Je kunt ovu-testen veel goedkoper bestellen via internet: www.ovu-test.nl
Dat doen wij ook steeds. Is binnen een week in huis en vele malen goedkoper dan in de winkel. En ze werken goed.
Ik had 2 dagen geleden een duidelijk streepje bij mijn Ovu-test. De dag erna niet meer. We hadden die dag ervoor al geklust en hebben het de dag erna ook gedaan. Maar gister was mijn temp nog steeds laag dus was mijn eisprong blijkbaar nog niet geweest. Maar vanochtend is mijn temp met 0,4 graad gestegen (36,8 nu)! Dus gister eisprong gehad. Nu maar hopen dat het zaad van de dag ervoor het eitje heeft weten te vinden... Gister hebben we het niet meer gedaan, waren moe en hadden geen zin.
Maar de ovu-test klopte achterfa wel, want als die een duidelijk streepje laat zien dan zal de eisprong binnen 24-48u plaatsvinden. En dat klopt dus bij mij.
Ben in ieder geval blij dat dit volgens het boekje lijkt te gaan...
Nu maar hopen dat mijn eileiders niet verkleefd zijn, maar daar komen we in de komende maanden wel achter.
Hoe lang zijn jullie al bezig?
Groetjes Hopey