zou het?

hallo allemaal
Zit eigenlijk op het zwanger worden forum, maar wil toch even een vraagje stellen. Vandaag heb ik als het goed is mijn NOD. Gisterenochtend en deze ochtend een test gedaan van Kruidvat 2 voor 5. Gisteren was er niks te zien en vandaag een heel licht streepje, mijn man zag het ook. Ik had ook nog een CB digitale test liggen dus die meteen maar erachteraan gedaan, deze gaf niet zwanger.Nou weet ik het ook niet meer, streep is een streep zeggen ze maar durf nog niet blij te zijn. Volgens mij zijn de Kruidvat testen wel gevoeliger als de digitale CB. Dinsdag nog maar eens testen.
liefs
 
Zou ff wachten tot je een paar dagen over de nod bent... ben je dan nog niet ongi ff test doen...

Soms test je gewoon te vroeg...

ik teste met 5 weken negatief... en 4 week later teste ik positief, was toen al 9 week zwanger...

Hoop voor je..
 
ja idd soms test je te vroeg... ik heb pas 4 dagen na nod gedaan ... weet dat het moeilijk is om te wachten maar is wel beter... soms komt gewoon ook de ongesteld later... heb ik ook een aantal keer gehad... hoop voor je van niet natuurlijk! succes meid!
 
Heb je een onregelmatige cyclus?
Dan is het namelijk wel moeilijk om de juiste dag te bepalen.
Zoals de anna-lovely ook al zei ik zou even een paar dagen wachten met testen.
En als het dan weer zo onduidelijk is kan je altijd nog een bloedtest in zh vragen.
 
Bedankt voor jullie reacties, ik heb tot nu toe wel langere cyclussen gehad maar ik heb 2 weken geleden duidelijk een eisprong gehad. Ik heb even op gegoogled en ben erachter gekomen dat de Kruidvattesten idd gevoeliger zijn als de CB digitale (3voor 19,99) De digitale met indicator zijn wel gevoeliger, dus ga ik die morgen halen en dinsdag testen. Het zou dus wel kunnen dat ik idd zwanger ben maar dat ik nog te weinig hormoon heb om met de CB positief te testen.afwachten dus maar. Toch wel raar dat ik met de Kruidvattest wel licht positief heb getest.

Liefs
 
Hoi hoi...

Het is ook wel belangrijk om te weten wanneer het streepje er stond. Gebeurde dit na een half uur, dan kan het ook een "indroogstreepje" zijn, wat ik natuurlijk niet hoop voor je. Maar met die goekope testen weet je het maar nooit.. ik wil je absoluut niet teleurstellen, want ik heb zelf ook zooooo vreselijk vaak met negatieve testen van de kruidvat in mn handen gestaan, dat ik net zo lang zocht tot ik een streepje zag, en toch ongi werd. Ik zou inderdaad gewoon afwachten, hoe moeilijk dat ook is. Ik heb op ma positief getest, terwijl ik die donderdag mijn NOD zou hebben (wel vage streep) van clear bleu, die je al voor je verwachte menstruatie kan laten zien of je wel of niet zwanger bent. Het is gewoon die met een plus of min. Ik geloof dat de digitale minder gevoelig is. Sterkte er mee en ik hoop dat je hartstikke zwanger bent!!!

Liefs mammma (nu 8.3 wk zwanger van de 3e)
 
hoi mamma
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!
Bedankt voor je reactie, Dat wachten is idd erg moeilijk haha. Het streepje stond er binnen 4 minuten dus het kan geen indroogstreepje zijn. We wachten rustig(nou ja rustig) af, morgen zal ik een test gaan halen en dan kan ik die dinsdag met ochtendurine doen. Ik hou ook echt steeds in m'n achterhoofd dat het misschien niet zo is maar ik hoop het zo!
liefs
 
Hoi hoi,

Ik heb ook de testen van het kruidvat gedaan op de dag dat mijn NOD zou moeten zijn. Toen gaf de test ook een heel licht streepje aan.
Ik durfde het toen ook niet te geloven maar was toch waar daarna nog wat testen gedaan van de kruidvat en deze werden steeds duidelijker.
Ben nu 20 weken zwanger dus super hoop dat dit voor jullie ook zo zal gaan. Heel veel succes.

groetjes dipsy
 
Terug
Bovenaan