zou het?

Als het streepje binnen 4 min verscheen mag je er eigenlijk wel van uit gaan dat het gewoon positief is! Anders kwam er ook geen streepje te staan. Ik heb toen ook twee dagen gewacht, want ik had 2 testen van clear bleu.. en de na twee dagen was de test super duidelijk. Dussssss heel veel succes!

Liefs mammma
 
met de testen van het kruidvat 2 voor 5,- kun je eerder testen dan met die van CB. die van CB hebben meet HCG-hormoon nodig om positief te kunnen testen. ik heb nog nooit een valse test gehad met die van Kruidvat. ik zou over een paar dagen pas die van CB weer gebruiken, elke 3 dagen verdubbeld de waarde van HCG in je urine. ik hoop het voor je!

succes!

groetjes Jolanda
 
Hier ook alleen positieve ervaringen met Kruidvat 2 voor 5 euries! Zonder zwangerschap kwam er echt geen streep, ook niet na een halfuur.
Het zijn supertesten, want je kunt al vroeg testen.... enne... streepje = streepje! Van harte gefeliciteerd! Ik weet zeker dat je in de loop van de week een veel duidelijkere test in handen hebt. Blijf gewoon die van kruidvat gebruiken, dan kun je het verschil zien! En gebruik geconcentreerde urine... anders heb je een grote kans op een negatieve test in dit stadium!

VAN HARTE!
 
Terug
Bovenaan