zou het???

A

Anoniem

Guest
Nou ik heb net een ovutest gedaan en zodra het papiertje verkleurde knalde er een positieve test vanaf!!! De controlestreep was meteen duidelijk, maar de 2e streep nog duidelijker!!! Ik heb vorige week dinsdag mn ei al gehad en dacht na aanleiding van het topic van angel82 ik probeer het eens. En nu dus overduidelijk positief!! Zou het zijn dat ik gewoon zwanger ben?? Oooo ik hoop het zo!!! Ik kan toch niet voor de 2e keer mn ei hebben haha?

Liefs een zenuwachtige ciomama

heb net mn urine weggegooid grrrrr!!! Nu maar wachten op de volgende plas....

Zou een zwangerschaptest nu al positief aangeven? Ik heb de 26e pas mn nod..

Ik weet niet meid...ja kunt het proberen al is het wel erg vroeg natuurlijk!sommige hebben wel 7 dagen voor nod getest...het is toch vreemd dat je ovu posi is terwijl je vorige week je ei al hebt gehad...ik zou gokje wagen...
hier gisteren een witte test helaas...nou ja nog geen bloed...wel krampjes dus zal eerdaags wel bezoek krijgen denk ik...;-(
we wachten gewoon weer af...al wordt ik wel elke maand ongeduldiger en verdrietiger als het niet lukt...omdat zoveel mensen om me heen zwanger raken en/of zijn!onze tijd komt vast nog wel!
liefs xx

Ik was de vorige ongi ook zeer teleurgesteld. En iedereen om me heen is idd zwanger of net bevallen. Jij hebt toch zaterdag je nod? Misschien nog iets te vroeg getest? Of mischien ook een ovutest doen? Ik ga straks een zwangerschapstest doen en ik hoop het beste!! Ik laat van me horen!!

Liefs ciomama

HoiHoi, dit heb ik ook gehad, had de 10e een positieve OVU test, tot aan de 17e, nog knal testen gehad, ze zijn nu wat minder aan het worden, ik vond dit toen ook heel vreemd!

Hoop voor je dat de zwangerschapstest meer duidelijkheid geeft!! Successs!!

@lentekriebels..de ovutesten vorige week gaven duidelijk dinsdag een positief aan en donderdag waren ze blanco. En nu dus weer positief! Ik vind het ook raar, maar hoop dat het raak is!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan