zou het???

Nou heb net een zwangerschaptest gedaan en die was duidelijk negatief. Zou ook erg raar zijn als die wel positief was geweest, maar ja je hoopt het stiekem toch haha! Nu maar weer wachten tot volgende week. Al heb ik nu wel goede hoop met die positieve ovutest!

Liefs ciomama

ps..ik zit aan de primolut en dat mag absoluut niet tijdens een zwangerschap. Ik moet daar vandaag weer mee beginnen, heb dat nog niet gedaan moet ik er maar een maandje eerder mee stoppen? Wat zouden jullie doen?

Oh kei spannend zeg.
Hoe vaak heb je die ovulatie testen gedaan 2x per dag of 1x per dag en dan iedere dag???

Ik ga duimen voor je hoor.

succes met wachten

Liefs Kim

Spannend!!

Als je twijfeld of je zwanger bent, zou ik de primolut even laten voor wat het is!

Succes!!!!

Liefs Daisy

@ kimmie..ik heb vorige week gewoon 1x per dag getest, tijdens de positieve test een keertje extra. Dinsdag was deze positief, woensdag al minder en donderdag negatief. En dus vanmorgen ineens superpositief! Ik ga er morgen nog eentje doen, kijken of het nog steeds zo is.

@ daycey..ik heb idd de primolut maar mooi even weggelaten. Voelt fijner voor mijn idee. Ik zat nog even te twijfelen om een vroegtest te halen, maar doe dit toch maar niet. Hoor er geen goede verhalen over en ben nu al zenuwachtig genoeg haha!

Liefs ciomama

Ow, jee, wat spannend zeg!!! Ik hoop voor je dat je je geduld nog even kunt bewaren... Elke dag is weer een dag voorbij.. Succes!

Ik hoop zoo dat het wel zo is!! Duim hard voor je meid,, hopelijk kom je bij het januariforum!!

Kussies

Ik heb net het verhaal van Angie gelezen en ik kan het beamen, alleen was het bij mij iets anders.

Ik had het bij mijn jongste dochter. Eerst een negatieve zw.schap test (kennelijk net te vroeg getest), toen een paar dagen later kijken wanneer mijn ei was met de ovutesten en die was gelijk de 1e dag positief. Dus wij aan de klus..
Maar omdat ik af en toe tussentijdse bloedingen had, en een hele rare cyclus, ging ik ervan uit dat ik dus weer ongi was geworden. Zodoende na ong. 3 weken weer ovutesten gedaan en gelijk weer positief. Nadat dit verhaaltje zich nog een keer herhaalde, begonnen we toch te twijfelen. Het was wel sterk en kreeg ik al niet een buikje.. Dus een zw.test gedaan en ja hoor, positief, maar toen geen idee hoe ver ik was. Bleek ik bij de echo 2 weken later al ruim 11 weken te zijn...
En wij maar klussen, ha, ha..

Kortom meid.. ik hoop het voor je..

Terug
Bovenaan