Zou het??????

A

Anoniem

Guest
Ik durf het niet te zeggen (haast) en al helemaal niet te hopen, maar het lijkt erop dat hij misschien morgen naar huis mag.
(ja van high naar low naar high....ik ben voorbereid op low)

Gisteren moest de sonde vernieuwd worden (na 10 dagen) maar ze hadden met de kinderarts besloten hem eruit te laten.
Hij kreeg 24 uur om te bewijzen. Hij had niet genoeg gedronken, 405 geloof ik ipv 440 MAAR was wel 25 gegroeid en dat zonder sonde en harder werken.
Als hij morgen weer gegroeid is (maar misschien ook wel als hij niet is afgevallen) dan mag hij mee en anders is het telkens een dag langer kijken. De sonde komt er alleen in als hij afvalt of er een potje van maakt. Hij moet zich nu bewijzen.
Hij krijgt 8 flessen op een dag en daar drinkt hij ongeveer 5 goed van en 3 niet zo best...
Hij is wel alert als je hem wakker maakt voor voeding of als hij zelf wakker wordt. Hij heeft er zelfs al voor gehuild...(ja waar je blij mee kan zijn, niet verkeerd begrijpen maar tot gister had hij nog nooit echt gehuild na de geboorte, alleen wat kreuntjes)

Al met al dus positieve berichten..gister samen ook een gesprek gehad met de arts..maar je merkt sowieso dt nu hij de sonde kwijt is ze hem soms ook iets later of eerder voeden als hij zich laat horen of nog zichtbaar diep slaapt. Dus ook daar is vooruitgang.
Ze geven ons 80% kans voor morgen maar houden gewoon een slag om de arm.
Erg spannend en onwerkelijk hoe graag we het ook willen......weer een nieuwe stap in ons leventje.. Al dringt het nog niet tot me door en durf ik er nog niet op te vertrouwen. Ik voel me ook bij de fles erg gespannen omdat hij zich moet bewijzen, daarom geeft mijn man nu even de fles.

Thuis meten we straks niet elke druppel en dat scheelt mij de spanning..........dan rekent niemand ons aan als 1 fles wat minder gaat.

Hij zit nog niet optimaal in zijn kracht dus het is ook zoeken naar hoe strak de speen erop gedraaid moet worden...

kortom twee hele spannende dagen. Gister en vandaag.....daarna zal het ook nog wel spannend zijn maar dan is het anders...

Beetje warrig verhaal maar goed hoop dat er een touw aan vast te knopen is.

Hier nog een die flink gaat duimen voor jullie. En inderdaad thuis ben je minder streng met de fles. Heb je hem niet helemaal leeg, jammer dan. Straks drink je hem wel helemaal leeg omdat je honger hebt. Zelf eten we de ene keer ook meer dan de andere keer.

Hij heeft om 5 uur weer niet zo denderend bij ons gedronken..rond de 40/45. MAAR om 2 uur had hij 75cc gedronken, dus wat reserve..
En we hopen gewoon dat hij groeit op iets minder....

Terug
Bovenaan