Zou het??

Streep is streep! Gefeliciteerd!:) heel spannend maar hij zal morgen vast duidelijker zijn!

Waaaaattttttt wat gaaf voor je!!!

hopelijk heb je net nog getest en is hetbnog duidelijker!!!,

Alvast gefeliciteerd!!!!!!

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!
Heb vannochtend weer getest alleen niet echt ochtendurine heb gister teveel gedronken dus moest vannacht paar keer naar de wc...
Maar de streep is duidelijker dan gister...
Zal nog wel paar dagen duren voordat ie van ut scherm spat:p
Ben wel wat bang hoor heb erg last van mijn onderrug... maar ben een weekendje weg geweest en daar heb ik mij een breuk gelegen op bed dus hoop dat het daar van komt...
Ik kijk eerst uit naar zaterdag, als ik dat haal zonder ongesteld te worden doe ik nog een digitale en dan hopen dat ik naar de echo kan na de 6 weken en een goede echo hebt...
Ik wist dat ik onzeker en bang zou zijn door de miskraam maar het gevoel is sterker dan verwacht...

Oooo meid, wat spannend zeg!! Maar echt hoor....Je bent gewoon zwanger! Nogmaals gefeliciteerd!! Begrijp echt dat je onzeker bent en misschien bang en je gevoel is na een miskraam echt wel terecht maar probeer ook te genieten hoor.....

Liefs Lynn.

Zie je, zwanger!! proficiat meid!

Ik kan me indenken dat je erg onzeker bent!!!!!
Ik hoop van harte dat je straks een goed echo zult hebben met een kloppend hartje!!

hou je ons op de hoogte??

Wat goed Jennifer!! Gefeliciteerd!!

Ik hoop dat ik over een paar dagen hetzelfde nieuws kan brengen!

Gefeliciteerd meis!!

Wat fijn dat je weer zwanger bent!
En ik snap het helemaal, die spanning van een zwangerschap na een mk. Wat dat aangaat zitten we in hetzelfde schuitje, kom maar op inderdaad met die echo! Ik ga duimen dat we kloppende hartjes zullen zien!

Liefs,
Huggy

Terug
Bovenaan