Zou ik zwanger kunnen zijn?

Ahh dat verklaard een hoop.  Je mag rekenen vanaf de dag dat je je vruchtje verloren bent, dus de 27e zou kunnen. Weet je zeker dat je geen hcg meer in je lichaam hebt van de miskraam? Ik zou iig nog wel twee weken wachten hoor voor je een test doet, probeer het los te laten. En geloof me ik weet hoe moeilijk het is, heb 21 april een miskraam gehad bij ruim 9 weken
 
<p style="margin: 0px 0px 24px; padding: 0px; border: 0px; font-size: 15px; vertical-align: baseline; box-sizing: border-box; max-width: 100%; line-height: 1.6; color: #706762; font-family: 'Open Sans', sans-serif; background-repeat: no-repeat no-repeat;">hallo damens,</p>
<p style="margin: 0px 0px 24px; padding: 0px; border: 0px; font-size: 15px; vertical-align: baseline; box-sizing: border-box; max-width: 100%; line-height: 1.6; color: #706762; font-family: 'Open Sans', sans-serif; background-repeat: no-repeat no-repeat;">ik zit een beetje in onzekerheid</p>
<p style="margin: 0px 0px 24px; padding: 0px; border: 0px; font-size: 15px; vertical-align: baseline; box-sizing: border-box; max-width: 100%; line-height: 1.6; color: #706762; font-family: 'Open Sans', sans-serif; background-repeat: no-repeat no-repeat;">12 mei had ik me laatste menstruatie van 5 dagen lang,<br style="max-width: 100%;" />dinsdag hield die op,</p>
<p style="margin: 0px 0px 24px; padding: 0px; border: 0px; font-size: 15px; vertical-align: baseline; box-sizing: border-box; max-width: 100%; line-height: 1.6; color: #706762; font-family: 'Open Sans', sans-serif; background-repeat: no-repeat no-repeat;">nu probeer ik zwanger te worden,</p>
<p style="margin: 0px 0px 24px; padding: 0px; border: 0px; font-size: 15px; vertical-align: baseline; box-sizing: border-box; max-width: 100%; line-height: 1.6; color: #706762; font-family: 'Open Sans', sans-serif; background-repeat: no-repeat no-repeat;">ik heb gemeenschap gehad van de 20 ste tot de 28ste</p>
<p style="margin: 0px 0px 24px; padding: 0px; border: 0px; font-size: 15px; vertical-align: baseline; box-sizing: border-box; max-width: 100%; line-height: 1.6; color: #706762; font-family: 'Open Sans', sans-serif; background-repeat: no-repeat no-repeat;">maandag de 22e kreeg ik echter last van krampen en misselijk heit</p>
<p style="margin: 0px 0px 24px; padding: 0px; border: 0px; font-size: 15px; vertical-align: baseline; box-sizing: border-box; max-width: 100%; line-height: 1.6; color: #706762; font-family: 'Open Sans', sans-serif; background-repeat: no-repeat no-repeat;">woensdag de 24 ste werd ik moe en zaterdag 27 ste kreeg ik last van me tepels ze deden zeer en jeuken</p>
<p style="margin: 0px 0px 24px; padding: 0px; border: 0px; font-size: 15px; vertical-align: baseline; box-sizing: border-box; max-width: 100%; line-height: 1.6; color: #706762; font-family: 'Open Sans', sans-serif; background-repeat: no-repeat no-repeat;">tot nu toe heb ik die symptomen nog steeds</p>
<p style="margin: 0px 0px 24px; padding: 0px; border: 0px; font-size: 15px; vertical-align: baseline; box-sizing: border-box; max-width: 100%; line-height: 1.6; color: #706762; font-family: 'Open Sans', sans-serif; background-repeat: no-repeat no-repeat;">zondag de 28 ste in de ochtend deed ik een test omdat ik benieuwd was die was van clearblue plus die gaf een heel wazig licht streepje aan verticaal en een blauwe streep horizontaal dat streepje verticaal is zwanger of niet zwanger alleen was het streepje heel licht en vaag met het blote oog zag je hem wel</p>
<p style="margin: 0px 0px 24px; padding: 0px; border: 0px; font-size: 15px; vertical-align: baseline; box-sizing: border-box; max-width: 100%; line-height: 1.6; color: #706762; font-family: 'Open Sans', sans-serif; background-repeat: no-repeat no-repeat;">vandaag de 29ste deed ik weer een test van clearblue en die was in de avond rond 8 uur en die gaf weer niets aan</p>
<p style="margin: 0px 0px 24px; padding: 0px; border: 0px; font-size: 15px; vertical-align: baseline; box-sizing: border-box; max-width: 100%; line-height: 1.6; color: #706762; font-family: 'Open Sans', sans-serif; background-repeat: no-repeat no-repeat;">wat zou het kunnen zijn zou ik zwanger kunnen zijn of niet</p>
<p style="margin: 0px 0px 24px; padding: 0px; border: 0px; font-size: 15px; vertical-align: baseline; box-sizing: border-box; max-width: 100%; line-height: 1.6; color: #706762; font-family: 'Open Sans', sans-serif; background-repeat: no-repeat no-repeat;">met vriendelijke groet</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; font-size: 15px; vertical-align: baseline; box-sizing: border-box; max-width: 100%; line-height: 1.6; color: #706762; font-family: 'Open Sans', sans-serif; background-repeat: no-repeat no-repeat;">ps ben 8 mei ben ik gestopt met de pil die ik 3 maanden heb geslikt</p>
 
Terug
Bovenaan