Zou ik zwanger zijn of komt het door te 'ontpillen' ?

<p>Hallo Dames!</p><p>M'n laatste menstruatie was 8 oktober, sindsdien ben ik ook gestopt met mijn pil.</p><p>Sinds een week krijg ik van alle kwaaltjes. Hoofdpijn, heeel erg moe ( echt heel erg, ik slaap nochtans moe maar sta elke dag weer moe op en moet me werkelijk door de dag slepen), ook ben ik af en toe misselijk, ook een paar dagen ochtendmisselijk geweest, rommelende darmen, lucht, en kan bijna niet naar het groot toilet gaan. Sinds eergisteren is het mij en mijn vriend opgevallen dat mijn tepelhoven groter geworden zijn. Ook heb ik af en toe steekjes in mijn onderbuik, alsof ze met een naald aan het duwen zijn op mijn baarmoeder ofzo ?. </p><p>Mijn volgende menstruatie zou nu volgende week woensdag moeten zijn.</p><p>kan ik deze kwaaltjes hebben door te ontpillen of zou ik toch zwanger kunnen zijn? </p><p>Heb alvast mn vriend naar de action gestuurd om early zwangerschapstesten, en ga deze dit weekend proberen.</p><p>maar wou toch even jullie mening horen en eventuele ervaringen! </p><p>Alvast bedankt ?</p><p>Xx</p>
 
Zulke dingen kunnen vanalles betekenen! Gewoon nog even afwachten en testen wanneer het kan (hoe langer je het wachten volhoudt, hoe meer kans op een duidelijke uitslag. Ook early testen zijn behoorlijk onnauwkeurig voor de dag dat je menstruatie verwacht)
 
Afwachten, maar als je mijn posts terugleest... ik rekende me ook al rijk, kon bijna de hele lijst afvinken, moe, misselijk, niet tegen etensgeuren en koffie kunnen, stemmingswisselingen en veel plassen, ik had bijna alle symptomen en dacht dat het ook meteen raak was geweest. Dat waren hele rare heftige weken. Mocht het bij jou wel in een x raak zijn, de wonderen zijn de wereld nog niet uit he! Mijn menstruatie keam uiteindelijk 2 weken later dan gepland.
 
Idd gewoon testen en dan zie je het,, spannend!!
 
ik was ook gestopt en dacht ooooh zal wel ontpillen zijn dus kan niet zwanger zijn hoor. Toch maar getest en zwanger zonder de eerste menstruatie na het stoppen van de pil gehad te hebben!!  Nu inmiddels 24 weken zwanger.
 
succes!
 
Uiteraard kan het goed nieuws zijn, maar de meeste vrouwen met deze klachten hebben last van ontpillen. Weet je wanneer je eisprong is geweest? Dan kun je ook beter de datum kiezen waarop je wilt testen. 
BTW, ik was na dat het stoppen met de pil zo misselijk dat ik echt boven de wc heb gehangen en mijn tepels waren ook groter en heel gevoelig. Had bij mij helaas niets te betekenen. Uiteraard hoop ik dat het bij jou wel zo is!
 
Terug
Bovenaan