<p>Hallo Dames!</p><p>M'n laatste menstruatie was 8 oktober, sindsdien ben ik ook gestopt met mijn pil.</p><p>Sinds een week krijg ik van alle kwaaltjes. Hoofdpijn, heeel erg moe ( echt heel erg, ik slaap nochtans moe maar sta elke dag weer moe op en moet me werkelijk door de dag slepen), ook ben ik af en toe misselijk, ook een paar dagen ochtendmisselijk geweest, rommelende darmen, lucht, en kan bijna niet naar het groot toilet gaan. Sinds eergisteren is het mij en mijn vriend opgevallen dat mijn tepelhoven groter geworden zijn. Ook heb ik af en toe steekjes in mijn onderbuik, alsof ze met een naald aan het duwen zijn op mijn baarmoeder ofzo ?. </p><p>Mijn volgende menstruatie zou nu volgende week woensdag moeten zijn.</p><p>kan ik deze kwaaltjes hebben door te ontpillen of zou ik toch zwanger kunnen zijn? </p><p>Heb alvast mn vriend naar de action gestuurd om early zwangerschapstesten, en ga deze dit weekend proberen.</p><p>maar wou toch even jullie mening horen en eventuele ervaringen! </p><p>Alvast bedankt ?</p><p>Xx</p>