Zou ik zwanger zijn of komt het door te 'ontpillen' ?

Kwaaltjes zeggen echt niets. Ontpillen kost bij sommigen veel tijd en bij anderen speelt het niet. Testen is je enige zekerheid, goodluck!
 
Mijn eisprong was rond 17 oktober, heb ook zo'n app waarmee ik het kan volgen, en zou zondag kunnen testen want normaal gezien zou ik woensdag mn menstruatie moeten krijgen.
 
Hoop dat ik goed denk ??
 
Hoi,
Ik had de eerste maand na het stoppen met de pil ook echt ALLE symptomen die je maar kunt hebben. Ik wist niet wat ik met mezelf aan moest. Eisprong had ik op dag 16/17 ( ovulatietesten) en op dag 31 ongesteld.
Nu 2de maand geen eisprong nog kunnen opsporen en nu op dag 33 nog niet ongesteld, en ovu testen en zwanger testen negatief. Helaas kan dit nog een bijwerking van de pil zijn, dus we wachten rustig af.
 
Heb je ondertussen al getest? Ik begrijp volledig hoe je je voelt, ik heb ook enorm gestrest en met mezelf in de knoop gezeten. Duimen maar! 
 
Hoi meiden,
Ik heb zelf 7 oktober de laatste pil genomen en kreeg op 11 oktober de onttrekkingsbloeding. Ik heb 2 weken lang ontzettend hoofdpijn gehad en andere klachten zoals misselijk en moe zijn. Nu sinds afgelopen donderdag hoofdpijn vrij en sinds gister elke keer steken alsof ik ongesteld moet worden. Als ik weer een normale cyclus zou hebben dan zou ik volgende week ongesteld moeten worden.
zou dit dan al een symptoom zijn dat mijn menstruatie er aan zit te komen of hoort het nog bij het ontpillen? 
Hoor graag jullie ervaringen! 
 
Dames,
ondertussen een update.
ben nog steeds aan het wachten op mijn eerste menstruatie sinds het stoppen met de pil. Volgens mijn cyclus tijdens de pil zou ik 3 dagen overtijd zijn ( maar daarvan ga ik uiteraard niet uit ).
vandaag bij het afvegen zag ik wat bruine afscheiding, heel miniem, tussen witte afscheiding. Gedurende de ganse dag gaat dit op en af, soms niet, soms wel, nu heeeeel licht roze en ook weer heel weinig! 
Kan natuurlijk mn menstruatie zijn die eraan komt maar stiekem hoop ik dat dit innestelingsbloeding is!!
 
voorlopig nog steeds negatieve testen..
 
( ik ben degene die deze topic opstartte maar heb ondertussen mijn naam veranderd ? ) 
 
Hoii. Ik ben in sept gestopt en heb in oktober mijn eerste menstruatie gehad. Heel erg ontpil kwalen gehad en 3 dagen later dan gepland begon de menstruatie dan toch. heeeeel minimaal bloedverlies gehad de eerste 2 dagen. Alleen bij afvegen wat roze.toen 2 dagen iets meer verlies en weer 2 dagen net niks. Geem migraine en geen krampen of rugpijn. Deze ronde is dus de eerste echte en zal rond de 13e het weer moeten worden. Ben eel benieuwd
 
Hallo dames,
 
Ik ben nieuwe hier op het forum.
Ik heb 10 oktober de laatste pil genomen en 15 oktober eerste ongesteldheidsdag.
Hoe ik nu bereken zou ik 12 nov ong. worden.
Vorige week maandag 29e, zou volgens een rekenmachine de ovulatie zijn. 
Nu had ik afgelopen week meer en slijmeriger vloed. 
Ook allerlei tekenen die kunnen duiden op een vroege zwangerschap, maar ook tekenen zijn van ontpillen.
Zoals: steken/ krampen onder in buik. Rare/vieze smaak in de mond. Misselijk. Pijnlijke borsten. Wijzigende smaak beleving van voedsel (trek) en vind vanalles stinken en sterk ruiken.
Nu heb ik ook last van mijn buik als ik bijvoorbeeld gehurkt zit of rare houding lig (gedraaid).
Hoe lang wacht je met een zwangerschapstest als je menstruatie uitblijft? Ik dacht zelf als ik normaal maandag 12 nov ongesteld zou moeten worden om het weekend erna te testen?
 
Groetjes!
 
Terug
Bovenaan